شناسه خبر : 107938
دوشنبه 09 بهمن 1402 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از پدر شهیدان پوررادی در بیمارستان

فاش نیوز - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از پدر شهیدان پوررادی در بیمارستان عیادت کرد.
 
عیادت سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی از پدر شهیدان پوررادی در بیمارستان
به گزارش ایثار، در پی بستری شدن حاج «مقصود محمدعلی پوررادی» در بیمارستان، «علی اکبر سلمانی» از او عیادت کرد و ضمن جویا شدن احوال وی، با توضیح مسئولان و پزشکان بیمارستان شهید مدنی(ره) تبریز، در جریان چگونگی روند ارائه خدمات پزشکی و وضع درمانی پدر بزرگوار شهیدان پوررادی قرار گرفت.
در این عیادت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ضمن گفت و گو با خانوادۀ حاج مقصور پوررادی، شفای او را از خداوند متعال مسألت کرد.
سلمانی، درست دو هفتۀ قبل با حضور در منزل حاج مقصود پوررادی از وی که کسالت داشت، عیادت کرده بود و ملاقات امروز در بیمارستان، دومین عیادت ظرف 15 روز اخیر است.
در این عیادت «حسین نوزاد» معاون بهداشت و درمان، «رحمان اصلی زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «مجید حلاج» معاون امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی سلمانی را همراهی می کردند.
حاج «مقصود محمدعلی پوررادی» که دو فرزند خود رضا و امیر را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده و خود در کنار داشتن افتخار مداحیِ اهل بیت علیهم السلام، از جانبازان سرافراز 25درصد دوران دفاع مقدس نیز است، از جمعۀ گذشته به خاطر حملۀ قلبی در بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب و عروق شهید مدنی(ره) تبریز بستری شد و به رغم انجام عمل جراحی و مراقبت های پزشکیِ پس از عمل، هم اکنون در کما است.
 بسیجی شهید رضا محمدعلی پوررادی متولد اول آبان ۱۳۴۰ در عملیات کربلای پنج در ۱۹ دی ۱۳۶۵ و بسیجی شهید امیر محمدعلی پوررادی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۴۶ در منطقه غرب در اول آبان ۱۳۶۶ به درج رفیع شهادت نائل شدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi