شناسه خبر : 107965
سه شنبه 10 بهمن 1402 , 08:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از بنیاد تهران بزرگ

فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
 
بازدید نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از بنیاد تهران بزرگ

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در نشستی صمیمی با مدیران و کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، اظهار کرد: از زحمات شما در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف تشکر و قدردانی می‌کنم و می‌دانم چه کار سخت و دشواری دارید و اگر بنا باشد جلسه کاری داشته باشیم شما صحبت‌های زیادی دارید و من هم در جریان کار شما هستم، زیرا چند سال همکار شما و در خدمت بنیاد بودم.
وی با بیان اینکه البته پاداش و اجر این کار معنوی در جای خود نزد خداوند متعال محفوظ است، خاطرنشان کرد:این کار از حساسیت بالایی از لحاظ اعتقادی، اجتماعی و سیاسی برخوردار است ما از حیث تاریخی و روایی جایگاه شهدا و جانبازان را بسیار رفیع و بلند می‌دانیم، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نیز طی این سال‌ها بارها به ما توصیه کردند که این‌ عزیزان را خوب بشناسید و تولید آثار فرهنگی و هنری در خصوص این‌ها را افزایش دهید تا این فرهنگ را به نسل آینده منتقل کنیم. شبیه آنچه در حادثه عاشورا رخ داد که اگر از آن محافظت نمی‌شد از مسیر اصلی خود منحرف می‌شد.
وی افزود: توفیقی شده که در اینجا مشغول به کار شویم که دارای فضیلت‌های بسیار بالایی است. در حال حاضر ما در محاصره جنگ رسانه‌ای هستیم که به ناحق علیه ما کار می‌کنند.طی شش سال شبکه‌های معاند هفتاد برابر بر ضد ما کار کردند که بخش عمده افکار منفی در کشور نیز به دلیل همین جو منفی است که تبلیغات آنها صورت داده است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: هریک از ما در هر جایی که هستیم مسئولیت بزرگی برعهده داریم، زیرا بخش عمده جامعه هدف ما دارای شخصیت فرهنگی و تدین ذاتی هستند و در بسیاری از مواقع دغدغه‌های خود را اصلا مطرح نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: کار خدماتی ما باید بار فرهنگی داشته باشد زیرا بنیاد یک نهاد ارزشی، فرهنگی، اعتقادی، استراتژیک و راهبردی است و در حقیقت شما خلاصه و چکیده یک کشور هستید بنابراین از این جهت مراقبت‌ها را داشته باشید و در ارائه خدمات خوب عمل کنید. در راس خدمات مسائل دینی است زیرا شهدا هم برای این راه رفتند و شما هم بدانید که اجرتان محفوظ است و دنیا هم می‌گذرد اما آنچه می‌ماند این است که انسان از خودش اثر مثبتی بر جای بگذارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi