شناسه خبر : 108107
شنبه 14 بهمن 1402 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

...بنده را کشت

فاش نیوز - گفتم: شبکه‌های فارسی‌زبان آمریکا و انگلیس و اسرائیل و برخی از مدعیان اصلاحات پیام تلفنی یکی از خوانندگان کیهان در ستون «‌کیهان و خوانندگان‌» را به روزنامه نسبت داده و علیه آن شلتاق کرده و اعتراض کرده‌اند!

گفت: اعتراضشان چیست؟

گفتم: در پیام خواننده کیهان خطاب به انقلابیون یمن آمده است «درخواست ما از دلاورمردان یمن و عراق این است که فرودگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب را نیز با موشک‌های نقطه‌زن شخم ‌بزنند و کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی حامل سلاح را یا غنیمت یا مورد هدف قرار دهند‌».

گفت: این که باعث افتخار است. رسانه‌های آمریکا و متحدانش باید هم از این پیام آشفته باشند ولی مدعیان اصلاحات چرا آب و روغن قاطی کرده‌اند؟! مدعیان اصلاحات چرا باید حتی از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس و اسرائیل هم عصبانی شوند؟ به آنها چه ربطی دارد؟!

گفتم:‌ ای عوام! چرا ربطی ندارد؟ مگر نشنیده‌ای که شاعر می‌گوید: «‌تیر مژگان تو از عینکِ پشت‌ ... خورد به قلب بغلی، بنده را کُشت‌»!

|| به نقل از کیهان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi