شناسه خبر : 108115
شنبه 14 بهمن 1402 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از فردا زن، طلاق! بچه، یتیم خونه!

فاش نیوز - یکی از همکاران شهید طهرانی مقدم تعریف می‌کند: «شهید به خانواده و معیشت بچه‌ها اهمیت زیادی می‌داد؛ اما بعد از پایان یکی از پروژه‌های سنگین حرف جالبی زد.»

نوربالا| از فردا زن، طلاق! بچه، یتیم خونه!

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، یکی از همکاران شهید حسن طهرانی مقدم تعریف می‌کند: «اگر از بچه‌ها کار می‌خواست، از آن طرف فکر خانواده و معیشت آن‌ها هم بود. می‌گفت: «شما باید بی‌دغدغه سرکار بیایید.»

یک بار به من گفت: «یکی از بهترین لحظه‌های عمرم وقتی است که تو درخواست وام ازدواج و خرید خانه بچه‌ها را می‌آوری جلو من و می‌گویی امضا کن.»

یک بار قرار بود تست نهایی کار را انجام دهیم. می‌خواستیم از ۵ سال کارمان نتیجه بگیریم. روز بزرگی بود. این آخرین مرحله کار بود و بعد از این تست، کار از مرحله مطالعاتی و تحقیقاتی خارج می‌شد و به مرحله تولید می‌رسید.

بچه‌ها سر این کار خیلی سختی و زجر کشیده بودند. خیلی پیش آمد که چند شب به خانه‌هایشان نمی‌رفتند. همه از جان مایه گذاشته بودیم.

پیش خودمان گفتیم که بعد از این تست همه چیز تمام می‌شود و دوران راحتی هم می‌رسد. اما حاج حسن گفت: «این کار فینال است. اگر امروز این تست جواب دهد از فردا کارمان سخت تر می‌شود. اصلاً فکر نکنید کار این جا تمام شده؛ بلکه سخت‌تر می‌شود و همت بیشتری می‌طلبد.»

بعد به شوخی گفت: «از فردا زن، طلاق! بچه، یتیم خونه!»

منبع: کتاب «با دستان خالی» به قلم مهدی بختیاری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi