شناسه خبر : 108176
دوشنبه 16 بهمن 1402 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی رئیس بنیاد سعدی از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

فاش نیوز - دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی در مراسم دهمین گردهمایی مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان با اهدای لوح سپاس به سردار محمدقاسم ناظر، از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قدردانی کرد.

قدردانی رئیس بنیاد سعدی از مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسم دهمین گردهمایی مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان که امروز (یکشنبه) در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی با اهدای سپاس‎نامه‌‎ای از سردار محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کرد.

در این تقدیر نامه آمده است: «زبان، ادبیات، هنر، فرهنگ و تاریخ ایران زمین میراث گرانسنگ نیاکان سرزمین ماست که از پس هزاره‌ها به یادگار مانده و معرفی و بازشناسی آن به جهانیان در گروه همکاری و همدلی تمامی نهاد‌های ذی ربط کشورمان است. به پاس همکاری‌های جنابعالی و همکاران محترمتان طی سال‌های اخیر در برگزاری دوره‌های ئانش افزایی زبان و ادبیات فارسی، این لوح یادبود به حضورتان تقدیم می‌شود».

گفتنی است موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در طول سالیان گذشته همکاری نزدیک و موثری در حوزه برگزاری دوره‌های دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی با این بنیاد بین‌المللی انجام داده است.

انتهای پیام/ 112

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi