شناسه خبر : 108418
سه شنبه 24 بهمن 1402 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان علمداران انقلاب اسلامی هستند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های ایثارگران همچون جانبازان به ثمر نشسته است.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، ۲۴ بهمن در نشست هماهنگی روز جانباز، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری برنامه‌های روز جانباز تاکید کرد و گفت: روز جانباز یک مناسبت ملی و مذهبی مهم در کشور است که مطالبه‌گری بالایی دارد.

وی جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های ایثارگران همچون جانبازان به ثمر نشسته است، لذا باید تلاش کنیم حرکتی ارزشمند و مؤثر در مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون روز جانباز صورت گیرد و این رسالت بنیاد است.

رستمیان تأکید کرد: همه مردم و مسئولان باید در برگزاری این روز عزیز نقش داشته باشند و از جانبازان در محلات و ادارات تجلیل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به اجرای طرح علمداران حماسه اشاره کرد و گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و ائمه جمعه استان البرز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

وی افزود: در برنامه دیگر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی پیرو تأکیدات استاندار البرز روز چهارشنبه با جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هرچه بیشتر، جهت برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز جانباز هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان البرز به مناسبت روز جانباز از جانبازان شاغل تجلیل خواهند کرد و در برنامه‌ای دیگری با همکاری امور مساجد، مساجد ضمن برگزاری جشن روز جانباز با عنوان جشن میلاد علمداران از جانبازان محله در آن مسجد تجلیل خواهند کرد.

رستمیان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روز جانباز را برگزاری مراسم جشن علمداران عنوان کرد و گفت: این مراسم فردا به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه‌های اجرایی به صورت محوری در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می‌شود.

این مسئول توضیح داد: اعزام ۱۵۰۰ نفر از جانبازان و خانواده‌های آنها به اردوهای تفریحی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، پخش کلیپ از صداوسیما ازجمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت در استان اجرا خواهد شد.

اینستاگرام
بودند ولی بنیاد زیر پایش له لورده کرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi