شناسه خبر : 108431
چهارشنبه 25 بهمن 1402 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار امام جمعه کرج با تعدادی از جانبازان

فاش نیوز - امام جمعه کرج و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به مناسبت روز جانباز و در راستای طرح «علمداران حماسه» با دو نفر از جانبازان ۷۰ درصد دیدار کردند.

دیدار امام جمعه کرج با با تعدادی از جانبازان

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج و سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عصر سه‌شنبه، ۲۴ بهمن به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و در راستای طرح علمداران حماسه با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد «حسن پرهیزکار» و «مهرداد سرخوش» دیدار و از آنان تجلیل کردند.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت‌های دوران جنگ تحمیلی گفت: گرفتاری‌ها و ابتلائات یک نوع درس‌آموزی دارد و برای اطرافیان درس آموزی دیگر که هر یک آثار خود را دارند و موجب رشد و اعتلای شما عزیزان هستند.

وی هدف از این دیدارها را ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و تجلیل از ایثارگران دانست و بیان کرد: ما به دیدار ایثارگران مشرف می‌شویم تا از این دیدارها بهره و نور بگیریم و کار خود را انجام دهیم. طی چند سال اخیر ملاقات‌های هفتگی و مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در روزهای سه شنبه انجام شده است.

امام جمعه کرج افزود: با جانبازان ۷۰ درصد، خانواده‌های دو شهید به بالا و آزادگانی که بالای پنج سال اسارت دارند دیدار شده و در آینده نیز با مابقی ایثارگران دیدار می‌شود. از صبر و تحمل جانبازان، ایثارگران و آزادگان درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم که باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

انتهای پیام

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi