شناسه خبر : 108552
یکشنبه 29 بهمن 1402 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان با وجود مشکلات در رفتار اسوه و الگو هستند

فاش نیوز - کهن‌سال گفت: همه ما می‌دانیم که جانبازان برای رسیدگی به امور معیشتی خود دچار مشکل بوده و هستند، اما به دلیل اعتقاداتشان در رفتار اسوه و الگو هستند.

کد خبر: ۶۵۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 17February 2024
 

جانبازان با وجود مشکلات در رفتار اسوه و الگو هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مراسم روز جانباز و تجلیل از جانبازان شاغل در بنیاد مازندران همزمان با ولادت قمر بنی هاشم، ضمن گرامیداشت ایام اظهار داشت: نامگذاری این روز در تقویم کشورمان براساس نگاهی به حوادث تاریخی اسلام رقم خورد، تبعیت‌پذیری و ولایت‌پذیری که حضرت ابوالفضل العباس (ع) داشتند موجب این مهم شد.

کهن‌سال افزود: حضرت اباالفضل العباس (ع) مظهر شجاعت، جوانمردی و مردانگی بود و به همه فضایل و کمالات دینی و اخلاقی آراسته بود، معرفت، غلظت تقوا و ایمان در وجودش موج میزد و انسانی بی بدیل در صحنه عاشورا بود.

وی افزود: جانبازان با تاسی از مکتب قمر بنی هاشم آگاهانه پا به عرصه جنگ گذاشتند و پیکرشان را در دفاع مقدس تقدیم خدای متعال و پیشاپیش روانه بهشت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان خاطراتی از رزمندگی جانبازان در دوران دفاع مقدس به‌واسطه حضورش در جبهه، گفت: همه ما می‌دانیم که جانبازان برای رسیدگی به امور معیشتی خود دچار مشکل بوده، اما به دلیل اعتقاداتشان در رفتار اسوه و الگو هستند.

کهن‌سال یادآور شد: رزمندگان ما در جبهه حق علیه باطل هر لحظه خطر را احساس می‌کردند و در شب عملیات و مناطق جنگی در نبرد با دشمن قدر فرصت‌ها را میدانستند، امروز ما که در بنیاد در محضر شهدا و ایثارگران هستیم باید خدا را شاکر باشیم و فرصت خدمت به این عزیزان را از دست ندهیم.

این مسئول با تاکید بر برخورد اخلاق مدارانه و تکریم جانبازان عزیز توسط کارکنان بنیاد، یادآور شد: بنیاد شهید دستگاه معنوی و خانه جانبازان است و باید مطالبه‌گر باشند ما هم دست به سینه در مقابلشات خدمت ارائه کنیم.

در این مراسم از همکاران جانباز شاغل در بنیاد مازندران تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi