شناسه خبر : 108611
سه شنبه 01 اسفند 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد

برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران در ماه مبارک رمضان

تقریبا تمامی دستگاه‌ها و حتی آن چند دستگاهی که همکاری نمی‌کردند، پای کار آمدند اما با توجه به اینکه شغل‌ محل‌ها...

فاش نیوز-  رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص جزئیات آزمون استخدامی ایثارگران اظهار داشت: از نظر ما یک ماه پیش دفترچه آزمون تکمیل شد ولی چند دستگاه اعلام نکرده بودند که به چه شغل‌هایی در کدام استان‌ها نیاز دارند که دلیل تاخیر در برگزاری آزمون همین موضوع بوده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور یادآور شد: در این چارچوب تفاهمی با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم تا بررسی‌های لازم در رابطه با اینکه چه شغل‌هایی در کدام شهرها مورد نیاز است و آیا متقاضی وجود دارد یا نه، صورت گیرد. لذا هماهنگی‌های لازم بین بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی انجام شده است و امیدوارم آمادگی لازم را برای برگزاری آزمون استخدامی در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت.

لطیفی اضافه کرد: تقریبا تمامی دستگاه‌ها و حتی آن چند دستگاهی که همکاری نمی‌کردند، پای کار آمدند اما با توجه به اینکه شغل‌ محل‌ها، برای ما مهم هستند قرار بر این شد که تبادل اطلاعات بین بنیاد شهید و سایر دستگاه‌ها انجام شود ولی آنچه که در حیطه وظیفه ما بود تاکنون انجام شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان تاکید کرد: در رابطه با زمان تقریبی برگزاری آزمون استخدامی، ما از یک ماه پیش آمادگی برگزاری آزمون را داشتیم، هر چند در این خصوص برگزاری آزمون برای بهمن‌ماه و قبل از ماه مبارک رمضان پیش بینی شده بود و در حال حاضرر قصد داریم آزمون را در ماه مبارک رمضان آزمون را برگزار کنیم تا دغدغه عزیزان ایثارگر و خانواده های شان در رابطه با استخدام فرزندان برطرف شود.

اینستاگرام
اقا چرا باید امتحان بدهند مگر هدف شما شاغل شدن فرزندان ایثارگران نیست براساس مدارک تحصیلی وشرایط سن بالای ۳۰ سال اکثرا هنوز بعنوان یک کارگرساده جذب ادارات وشرکت های دولتی ونیمه دولتی برای یک لقمه نان واینده شان نشدند معرفی بکار کنید ازمون یعنی سرگردانی وفریب است واقعا اگر میخواهید بپاس زحمات رزمندگان وجانبازان کنید فرزندان ایثارگران را از رنج روحی وروانی نجات دهید تنها راهش بر اساس سهمیه به شرکت ها وادارات معرفی بکار کنید
فاش نیوز قبلا نظر های جانبازان را منعکس می کردید الان مثل اینکه گوشتان را کشیدند مدتی است صحفه نظرات مثل برف سفید شده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi