شناسه خبر : 108670
پنجشنبه 03 اسفند 1402 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازرس ویژه رئیس‌جمهور:

بیش از ۹۰ مدیر متخلف برکنار شدند

فاش نیوز - بازرس ویژه رئیس‌جمهور از برکناری بیش از ۹۰ مدیر متخلف و ترک فعل کرده خبر داد.
حجت‌الاسلام حسن درویشیان، بازرس ویژه رئیس‌جمهور پس از بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: شایسته‌گزینی یکی از اصول ۱۲ گانه پیشگیری و مقابله با فساد است که رئیس‌جمهور ابتدای دولت ابلاغ کرد و بازرسی ویژه را مامور پیگیری آن قرار داد. با بررسی‌های کارشناسی تاکنون بالغ بر ۹۰ مدیر ترک‌فعل کرده و متخلف و مدیرانی که شایستگی لازم را ندارند در سراسر کشور و در سطوح مختلف برکنار شدند و این آمار متشکل از مدیران دولت قبل و مدیرانی است که توسط این دولت منصوب شده‌اند.
وی افزود: به جز سفرهای استانی رئیس‌جمهور، بازرسی ویژه نیز سفرهایی را در دستور کار دارد، اخیرا چند مدیر در حین سفر با هماهنگی مقامات استانی جابه‌جا شدند و تعدادی هم در دست بررسی است که این سوای آن آمار ۹۰ مدیر برکنار شده است.
اینستاگرام
اینطور تبلیغات دیگه جواب نمیده... خودش یکی از اوناییه که با رانت اومده و باید برکنار بشه
سلام ، ابتدا به حاج آقای پور محمدی سلام عرض میکنیم که برترین مدیر در سازمان بازرسی کشور تا اکنون بوده و هرگز مدیری به توانایی ایشان دیده نشده است.
الزامی به تخلف مدیر برای تغییر و برکناری نیست زیرا کلیه مدیرانی که از دولت اصلاحات در پستهای حساس قرار داشتند همچنان حضور دارند. بزرگترین اشکال اینگونه مدیران دارا بودن مدرک غیر مرتبط است برای مثال مدیری که دارای کارشناسی کشاورزی است بعنوان رییس کار گروه تخصصی شهرسازی در جلسات شرکت میکند و در آن جلسه که کارشناسان زبده شهرسازی حضور دارند هیچ حرفی برای گفتن ندارد لذا مجبور است برای حفظ میز ریاست هر نوع امتیاز و اهرمی داشته باشد به دیگران واگذار کند و دست خودش خالی بماند در نهایت هر چه دیگران بگویند مجبور است چشم بگوید.
به این ترتیب مدیریت با مدرک غیر مرتبط تبدیل به ماشین امضا شده و هیچگونه اعمال مدیریتی ندارد و این اشکال بزرگ موجب سوء استفاده از مدیرانی شده که از دولت اصلاحات در دولت حضور دارند و با استفاده از قانون 35 سال همچنان در پستهای مدیریتی باقیماندند و مملکت را نابود کردند.
اگر لازم باشد برای معرفی اینگونه مدیران نام و نام خانوادگی و پست اشغال شده و مصائبی که برای مردم ایجاد کردند را ذکر کنیم؟
سلام باعرض ادب واحترام لطفا"بررسی درمواردحانبازان 25%بالاکه مدت مدیدی بصورت مستمری حقوق حداقل دریافت مینمایندبالای 60سال سن تاکی دریافتی داشته باشیم برای تبدیل به حالت اشتغال مرحمت فرماییدباینکه طبق قانون با55سال سن جانبازان به حالت اشتغال تبدیل گرددخوواهشمنداست عنایتی فرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi