شناسه خبر : 108717
شنبه 05 اسفند 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه

فاش نیوز - یادواره ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

کد خبر: ۶۵۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 24February 2024
 

برگزاری یادواره ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیهبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، یادواره ۴۲۶ شهید شهرستان آستانه اشرفیه با حضور حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و مردم ولایتمدار در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در این مراسم با اشاره به رشادت‌های شهدا، گفت: جوانان این مرز و بوم در طول انقلاب و سال‌های پس از آن، با ولایت‌پذیری، از جان خود گذشتند تا نظام جمهوری اسلامی و امنیت کشور پایدار بماند.

وی با اشاره به جاری بودن فرهنگ شهادت در کشور و خارج از مرز‌های آن، افزود: جوانان امروز جامعه ما هم به تأسی از شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس پای ارزش‌های نظام اسلامی ایستاد‌ه‌اند و هرجا که لازم باشد با نثار جان خود از نظام و ولایت حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضایی عنوان کرد: ایثار و جانفشانی شهدای ما امروز به الگویی برای جوانان آزادی‌خواه کشور‌های اسلامی و بلای جان کشور‌های استکباری و دست نشانده‌های آن‌ها تبدیل شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi