شناسه خبر : 108984
سه شنبه 15 اسفند 1402 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد

جزئیات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی

فاش نیوز - سخنگوی وزارت بهداشت جزئیات اجرای طرح درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در مراکز دولتی دانشگاهی را اعلام کرد.
پدرام پاک‌آیین در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اجرای برنامه درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مراکز درمانی دولتی از هفته جاری اظهار داشت: به پیشنهاد وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت، در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با استناد به بند الف ماده 9 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر 7 سال، به استثنای داروهای سرپایی در مراکز دولتی دانشگاهی رایگان  شد.
پاک‌آیین افزود: سازمان‌های بیمه‌گر پایه مکلفند صددرصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و سرپایی فوریت‌های پزشکی شامل معاینه، آزمایشگاه، تصویر‌برداری و توان‌بخشی و همچنین خدمات بستری و بستری فوریت‌های پزشکی را پرداخت کنند. وی ادامه داد: ما به التفاوت هزینه دارو و ملزومات پزشکی تا سقف مورد تعهد سازمان‌های بیمه‌گر پایه و همچنین خدمات فاقد پوشش بیمه که جنبه درمانی دارند(خدمات ستاره‌دار) از محل ردیف 37 جدول شماره 9 قانون بودجه 1402 تامین می‌شود.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi