شناسه خبر : 109025
چهارشنبه 16 اسفند 1402 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنرانی آیت‌الله امامی کاشانی در جمع زرمندگان لشکر ۳۱ عاشورا

فاش نیوز - فیلمی از حضور مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی در سال ۱۳۶۳ بین رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در اردوگاه خیبر منتشر شده است که رزمندگان اسلام با شعار «صلی علی محمد یار امام خوش آمد» از ایشان استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌‌پرس، آیت‌الله «محمد امامی کاشانی» متولد ۱۰ مهر سال ۱۳۱۰، از یاران دیرین حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود که پس از عمری مجاهدت در عرصه‌های مختلف خدمت به انقلاب اسلامی، ۱۲ مهر سال ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. این عالم وارسته همواره در طول زندگی بابرکت خود، در عرصه‌های مختلف منشاء خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی بود.

حضور مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی در بین رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و فعالیت‌های تبلیغی ایشان در جبهه‌ها، یکی از عرصه‌های فعالیت او بود که موجب تقویت روحیه رزمندگان اسلام می‌شد؛ در این راستا، این عالم وارسته سال ۱۳۶۳ بین رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در اردوگاه خیبر حاضر شدند و رزمندگان اسلام با شعار «صلی علی محمد یار امام خوش آمد» از ایشان استقبال کردند.

لینک خبر:https://dnws.ir/002kQl

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi