شناسه خبر : 109554
سه شنبه 21 فروردين 1403 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسرائیل در منگنه ترکیبی ایران

فاش نیوز - اثرات جنگ ترکیبی ایران به عنوان محور مقاومت و وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی در بن‌بستی که خصوصا بعد از اقدام نسنجیده و غیرقانونی این رژیم در حمله به کنسولگری ایران در دمشق در آن گرفتار شده در آئینه نگاه تحلیلگران و رسانه های خود این رژیم به‌خوبی قابل مشاهده است؛

- لیبرمن، وزیر جنگ سابق اسرائیل: نباید کل کشور را در هراس قرار دهیم. اگر حمله ای از سوی ایران صورت گیرد، بدون شک پس از شکست در ۷ اکتبر، دولت اسرائیل نباید دوباره با شلوار پایین گرفتار شویم و باید در اوج آمادگی باشیم. اما ترساندن افکار عمومی و قرار دادن شهروندان در هیستری که عمدتاً در خدمت دشمن است، ممنوع است.

- یاکوف آمیدرور، فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی: بر اساس تجربه، پاسخ ایران، خشن و بی رحمانه خواهد بود و بنابراین هر شهروند اسرائیل باید بر اساس نیازها و موقعیت خود آماده شود.

- دکتر شیوان ماهندراجاه، عضو اندیشکده "انجمن سلطنتی تاریخ" در لندن: ایرانی‌ها در حال جوشاندن قورباغه اسرائیلی هستند، آهسته، روشمند و علمی. ایران و متحدان منطقه‌ای آن با انضباط و صبر بی‌نظیر از این استراتژی علیه آمریکا و اسرائیل استفاده می‌کنند. پس از ۷ اکتبر، ۵۰۰،۰۰۰ شهرک‌نشین از اسرائیل رفته‌اند. فشارهای اجتماعی- اقتصادی و سرخوردگی از مدیریت جنگ به اوج خود رسیده و با برکناری نتانیاهو نیز برطرف نخواهد شد... ایران گام به گام در حال فلج کردن اقتصاد اسرائیل است‌. قطعا ایران با گام‌های بعدی، حرارت را برای قورباغه اسرائیلی بالا خواهد برد‌.

- یاکوف آمیدرور: ایران سال هاست در حال ساخت یک استراتژی هوشمندانه برای جنگ است. از جمله ایجاد "حلقه آتش" در اطراف اسرائیل. برای اسرائیل دشوار است که با مجموعه نیروهایی که ایران از هر طرف تشکیل داده، مقابله کند.

- رسانه های صهیونیستی: قطع سیستم جی پی اس در مناطق مختلف اسرائیل، ناشی از هشدار شدید امنیتی در باره پاسخ ایران است.

- رسانه صهیونیستی والا: اسرائیلی‌ها به فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند تا مواد غذایی را در انتظار پاسخ احتمالی ایران به حمله دمشق  بخرند.

- رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل: من بیش از یک بار به شما گفته ام که مطمئن نیستیم که بدترین ها پشت سر ماست و ما در آستانه روزهای پیچیده هستیم.

- کانال ۱۲ اسرائیل: ایران ممکن است حمله به سفارت خود در سوریه را با پرتاب مستقیم موشک از خاک خود پاسخ دهد.

- عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل: من تعجب نخواهم کرد اگر ایران مستقیماً به سمت اسرائیل شلیک کند.

|| محمد ایمانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi