شناسه خبر : 109575
دوشنبه 20 فروردين 1403 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ غزه ادامه دفاع مقدس ماست

الان شش مشکل مزمن در کشور داریم؛ اول تحریم است که برجام را هم امضا کنیم، سوییفت را نمی دهند و این را به ایران ندادند و حتی یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار را...

فاش نیوز - سردار دکتر حاج‌حسین الله‌کرم، شامگاه جمعه در مراسم سالروز شهادت شهید عباس پوراحمد، جنگ غزه را در ادامه دفاع مقدس و جنگ ۸ساله تحمیلی استکبار بر ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مت، وی با ارائه تحلیلی جامع از موقعیت جغرافیایی کشورمان در منطقه، کودتا، ‌جنگ نیابتی عراق و‌ تحریم و تلاش های چندگانه استکبار برای تبدیل نشدن ایران به چهارراه جهانی را راه‌های مختلف دشمن در طی سال‌های پس از انقلاب برای ضربه به نظام اسلامی عنوان کرد.

در این مراسم که برادر شهید بزرگوار و‌ معروف جنگ، «اصغر وصالی» نیز حاضر بود، الله‌کرم ایدئواستراتژی را جریان کنونی موثر در تعاملات جهانی کشورمان دانست و تاکید کرد، قلب‌جهانی‌شدن و هارت‌لند گمانه های دنیا در خصوص ایران است که تلاش می کنند ایران به آن نرسد.

دکتر الله‌کرم گروه های چریکی نظیر اصغر و احمد وصالی و گروه دستمال سرخ‌ها را جریان های کوچک مردمی دانست که باعث تشکیل جریان های مقاومت و سپاه‌ها شد.

گزیده ای از مهم‌ترین بخش‌های سخنان دکتر الله‌کرم در پی می آید؛

- نیروی قدس دنیا را مدیریت می کند و جریان های محرومین دنیا با ساختار و‌ تأسی به این نیرو تشکیل شد. رمز موفقیت گروه های مقاومت را باید بررسی کرد. سال ۵۸ در مسجد حوری میدان قیام اولین گروه‌های کمیته را تشکیل دادیم و به جبهه رفتیم.

- کاهش و ندادن یارانه ها و خصوصی کردن اقتصاد طرح دولت هاشمی و لیبرال ها بود که این شعار دنیاست.

- منابع دست چهار درصد دنیاست و بقیه کار می کنند؛ انقلاب این را بهم زد.

-  ۲۰میلیون نفت از سیستم ما خارج می شود و این نفت با بشکه ای ۸دلار سود خارج می شود ‌و اگر این پتروشیمی ها به مردم واگذار شود، نتیجه خواهد داد.
- الان شش مشکل مزمن در کشور داریم؛ اول تحریم است که برجام را هم امضا کنیم، سوییفت را نمی دهند و این را به ایران ندادند و حتی یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار را با پول های شماره‌گذاری شده به ایران دادند.
- تا به جایی کمک کردیم بفهمند همین الگوی جمع شده خانه شهدا می‌تواند در اقتصاد به نتیجه برسد. ‌‌باید به ارث از شهدا انجام دهیم. کاری که نیروی قدس و‌ نیروی مقاومت انجام می دهد.
- دومین مشکل ناکارآمدی مدیریتی است در الگوی جبهه شایسته‌سالاری بود.
 
راه کار ما برای اقتصاد کارهای خانگی کوچک است ‌و کسب و کار کوچک که روش چینی ها بود و‌ ما این مدل را داریم خودمان. شهدای هسته ای و شهدای مقاومت را...
- خیلی ها فکر می کنند چرا ایران کاری نمی کند؛ ولی الان ایران کار می کند. اصلا خود اسراییل در محاصره است و ‌‌چون در محاصره است، قرارگاه مدیریت ما را می زند. و اسراییل شش ماه است از یک گروه چریکی شکست می خورد.
- مجازات اسراییل هم باید پشیمان کننده باشد.
- الان در آذربایجان همه اسراییلی ها خالی کرده اند.
- طرح بعدی ما اردن بود که اگر سفارت اسراییل را بزنیم، مردم اردن پایکوبی می کنند. اسراییل از داخل و خارج می خورد.
- زدن سفارتخانه انتحار بود. الان همه دنیا می توانند سفارتخانه اسراییل را بزنند.
 
ایران به لحاظ راهبردی موفق بوده و شش ماه است نتوانستند تونل ها را بگیرند و اسرای خود را آزاد کنند. ایران بدون ورود به بازی برنده بازی شده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi