شناسه خبر : 109751
شنبه 25 فروردين 1403 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسوایی برای اسرائیل و اپوزیسیون

شهادت ۶ فرزند و نوه اسماعیل هنیه عزت برای حماس

فاش نیوز - صهیونیست‌ها 3 پسر و 3 نوه «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در غزه ترور کردند و این در حالی است که اپوزیسیون داخلی و خارجی تا همین چند هفته پیش می‌گفتند، رهبران حماس از جمله اسماعیل هنیه فرزندانشان را به اروپا و آمریکا و... فرستاده‌اند و در مقابل، جوانان مردم را به کشتن می‌دهند!

22 فروردین ماه بود که خبر رسید، صهیونیست‌ها با حمله به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، ۳ فرزند و ۳ نوه اسماعیل هنیه را به شهادت رساندند. این در حالی بود که تا چند روز قبل از آن، برخی چهره‌های سیاسی و رسانه خارجی مثل «العربیه» عربستان و «ایران اینترنشنال» رژیم صهیونیستی، حتی برخی چهره‌های به ظاهر! داخلی گزارش‌های مبسوطی از فرزندان رهبران حماس از جمله همین اسماعیل هنیه منتشر کرده و با هدف تضعیف روحیه جوانان فلسطینی و کمک به صهیونیست‌ها، می‌گفتند، امثال هنیه که جوانان مردم در غزه را به کُشتن می‌دهند، فرزندان خود را به کشورهای دیگر فرستاده‌اند! ترور فرزندان و نوه‌های این رهبر شجاع مقاومت در غزه اما نشان داد، طیفِ کذابِ نزدیک به رژیم صهیونیستی-چه در داخل و چه در خارج از کشور- در اطلاع‌رسانی و مدیریت افکار عمومی نیز، باخته است.
تصاویر مربوط به رساندن خبر شهادت 6 عزیز به هنیه نیز بازتاب عجیبی در رسانه‌های دنیا داشت. او بدون این که خم به ابرو آورد، پس از شنیدن این خبر تلخ، روحیه خود را حفظ کرد و شکر خدا را به جای آورد. دیروز تصاویری از اعلام این خبر به همسر هنیه هم منتشر شد. به گزارش ایسنا، واکنش همسر هنیه نیز ستودنی بود. «ام عبدالسلام»، همسر اسماعیل هنیه، چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود و هنیه روز پنج‌شنبه به ملاقات او رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند. او هم پس از شنیدن خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و...
رسانه‌های عبری: این ترور تغییری به نفع ما ایجاد نمی‌کند
واکنش رسانه‌های عبری به این خبر نیز جالب بود. آنها نوشته‌اند «ترور فرزندان هنیه تصویر شکست اسرائیل را تغییر نمی‌دهد.»
مثلاً «حاییم رامون» وزیر دادگستری پیشین رژیم اشغالگر دیروز در گفت‌و‌گو با روزنامه عبری معاریو اعلام کرد که جنگ با شکست استراتژیک اسرائیل پایان می‌یابد و اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود نرسید. به گزارش مهر این وزیر سابق صهیونیست از «هرتزی‌هالیوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم نیز خواست که استعفا بدهد و برود. روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت هم در گزارشی با اشاره به فرسایشی شدن جنگ غزه اعلام کرد که حتی ترور پسران و نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم تصویر کلی جنگ را تغییر نمی‌دهد و واقعیت آن است که از بیش از ۶ ماه قبل تاکنون که جنگ شروع شده، شکست اسرائیل در آن با شدت بیشتری ادامه دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi