شناسه خبر : 109865
جمعه 31 فروردين 1403 , 19:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعده صادق، سقوط اسرائیل و حکومت های وابسته

فاش نیوز - تحقیر مسلمانان و بغض فرو خورده فلسطینیان با عملیات وعده صادق دلیر مردان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بر علیه رژیم اشغالگر قدس تمامی محاسبات و معادله قدرت در منطقه خاورمیانه را به نفع محور مقاومت تغییر داد و روحیه مضاعفی به مجاهدان فی‌سبیل الله بخشید.

به گفته کارشناسان و دست اندرکاران مسائل بین المللی پایان عُمرِ حاکمان وابسته به صهیونیست‌های بی‌وطن، تنها بخشی از نتایج رویاروییِ مستقیم سلمان تباران با دشمن اشغالگر قدس بود.

تحقیر ده‌ها ساله‌ی مردم مسلمان، متدین و مؤمنان ساکن در بلاد هم مرز با جغرافیای سیاسی، فرهنگی و اجتماعیِ سرزمین موعود، تمدن‌زا و یادگار انبیا و پیامبرانِ جهان در اراضی اشغالی توسط برخی حُکّام واداده و فروافتاده در دامان دشمنان بغض فرو خورده‌ای بود.

هر چند که وابستگیِ آنان به مامورانِ جاسوسی و افسران دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامیِ آمریکا و انگلیس خبیث، با عملیات شجاعانه وعده صادق تغییر و معادلات جهانی را به نفع محور مقاومت در غزه، لبنان، یمن و سوریه تغییر داد.

عملیات وعده صادق باعث شد هم‌سویی، همراهی و همکاری پُردامنه و باپیمانه‌ی روسای جمهور مادام‌العمر و پادشاهک‌های مامورالحُکمِ بلاد متعلق به پیروان راستین خاتم رسولان، ممالک متبرک به یادگاران راستین امیرمؤمنان، مترنم به نداهای آسمانی قرآن و حاملانِ اصوات فرشتگان وحیِ خدای سبحان را برهم بخورد و حاکمان تاریخ مصرف گذشته را به سطل زباله تاریخ نزدیک و نزدیک تر کند.

 از سوی دیگر این عملیات باعث شد که همکاری اکثریت شِبهِ دولت‌مردان و نشستگان در جایگاه رهبرانِ این چند کشور مسلمان، باغاصبان اراضی اشغال شده توسط دجالان و دشمنانِ تاریخ و تمدن و کمکِ به ادامه‌ی حیات رژیم ننگینِ صهیونستی و نفرین شده از ابتدای پیدایش تاکنون بر هم بخورد و خائنان را به گوشه عزلت بکشاند.

 رشد آگاهی و اطلاع بیش از پیش جوانان و ناتوانیِ حاکمان در توجیه اقدامات و ادامه ارتباطات هزینه‌دارِ گذشته با قاتلانِ زنان و کودکان و غاصبان وادی پاک و بیت شریف و تقدیس شده فلسطینیان و مسلمانان از جمله عوامل تاثیر‌گذار در شکست نقشه دشمنان استکبار در منطقه بشمار می‌آید.

این در حالی است که این عوامل در مجموع باعث شده است تا زنگ فروپاشیِ این حکومتک های خود فروخته به صدا در آید و پایان عُمرِ حاکمان نافرهیخته و پوسیده ریشه فرا برسد. در نتیجه مقدمات شکست پایه‌ی‌های متزلزل دولت بی‌بُنیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اسراییل فراهم شود.

در این زمینه به نظر می‌رسد نکاتی را یادآور شویم:

اول)- ظلم و ستم، کشت و‌ کشتار و قتل عام ساکنان مسلمان، مخصوصا زنان، کودکان و بی‌پناهان ساکن در غزه و‌ سایر مناطق پیرامونی طی هفت ماه گذشته و ۸ دهه گذشته توسط دشمن ترین موجود شناخته شده با قوانین وضع شده توسط آفریدگار جهانیان و شبیه‌ترین آدمیان به شخص شیطان محکوم است.

متاسفانه این جنایات ضدبشریت اسرائیل به بدترین شکل و روش کشف شده در تاریخ موجودیت و خلقتِ انسان، اثرات مستقیمی را بر افکار عمومی مردمان، اعم از پیروان اسلام و یا سایر ادیان، و حتی بی‌اعتقادان، بدنبال داشته است.

 در این میان این تاثیرات، سهم معتقدان به آیین برخاسته از متن قرآن بیشتر بوده است و همین امر موجب خیزش فکری و عملی در آینده نه چندان دور خواهد شد.

دوم)- اگر خوب دقت کرده باشیم از چند دهه قبل به این سو مردمان برخی کشورهایی که شاید پیشتر حتی احتمال عبورشان از پادشاهان و حاکمان همسو با اشغالگران متصور نبود، موجبات انهدام پایه‌های این قبیل دولت ها را عملیاتی کردند.

 آنها برای همیشه به حکومتِ دودمانی و خاندانیِ منحوس شان پایان دادند و همان کاری که توسط ایرانیان مؤمن و پا به رکاب خاندان خاتم رسولان آغاز، با فروریزیِ بنیاد صدام  و سپس حذف دست نشانده غاصبِ بلاد «یمانیان» به سرانجام رسید.

این در حالی‌ست که خروش و خیزش‌ها در دیگر مناطق زیر سِتَم در آینده ادامه خواهد یافت.

باید به یاد داشته باشیم اگر چه حقیرش‌مردن و به بند کشیدنِ مردمان معتقدان به احکام قرآن و خاندان مطهر احتمال دارد که برای مدتی امکان پذیر باشد، اما در دراز مدت نه تنها ممکن نخواهد شد بلکه به محض احساس پشتوانه داخلی و بهره‌مندی از حامیان بیرونی، صفحه‌ای جدید در اوضاع سیاسی و اجتماعی ورق خواهد خورد.

پدیده‌ای که بدون شک بزودی شاهد ظهور و‌ بروزش در کشورهای غرب آسیا، آفریقا و اِی‌بسا اروپا و سایر بلاد زیر ظلم دنیا خواهیم بود.

 اثرات اقدام تدافعی و البته تهاجمیِ عملیات وعده صادق پاسداران نظمِ نوین جهان و سربازان آخرین ذخیره‌ی خدا به نظامیان صهیونیست بزودی با تحولات و تغییراتِ غیر قابل تصوری همراه خواهد بود و به اشکال مختلف خود را نشان خواهد داد. به طور قطع این عملیات زمینه ظهور و بروز حاکمان و حکومت‌های همراه با نظام برخاسته از متن توده‌های مؤمن و باغیرت مسلمان را فراهم خواهد کرد.

سخن پایانی این است که لازمه آغازِ نظمِ جدید نظام آخرالزمانی، دادن «سلام نظامی» و احترام ویژه است. بنا بر این از همین جا، فتح قُله‌های وعده داده شده رهبر حکیم انقلاب اسلامی و خضوع همگانی مقابل تَک سوارانِ تاریخ و تمدن عاشورایی و سایر دلدادگانِ هم مسیر با دولت مستضعفان و محرومان را تبریک و تهنیت می‌گویم.

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi