شناسه خبر : 109912
شنبه 01 ارديبهشت 1403 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیران بنیادشهید با خانواده شهید مهدوی

فاش نیوز - دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز ۲۹ فروردین ماه وارد استان بوشهر شد.  
 
سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر  

 ادای احترام به مقام شامخ شهدا، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مراسم روز ارتش در پایگاه هوایی ارتش، دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان از  برنامه های معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.

همچنین دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  در سفر استانی بوشهر با حضرت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر و منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار مطهر شهدای بوشهر، دانش آموزان مدرسه عترت استان به صورت نمادین کمک هایی برای بچه های غزه جمع آوری  و به نهادهای مربوطه تحویل دادند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی دیدار کرد.
 
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  در روز دوم سفر به استان بوشهر با خانواده شهید نادر  مهدوی در روستای نوکار، از توابع دهستان بحیری در شهرستان دشتی شهر خورموج دیدار کرد.
شهید نادر مهدوی فرمانده ناوگروه دریایی ذوالفقار، وابسته به منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بود وی در سال  ۱۳۶۶در جریان درگیری چندین ساعته با ناوها و هلیکوپترهای آمریکایی، زخمی و اسیر شد و پس از چند روز به شهادت رسید.
مقام معظم رهبری درباره این شهید معظم فرمودند:اگر نادر مهدوی کمونیست‌ بود، یک چگوارا درست می‌کردند. یعنی [یک] چهر‌ه‌ی بین‌المللی مبارز. این جوان کم‌سال یک چهره‌ی این ‌جوری دارد: حضورش در منطقه‌ِی خلیج فارس، آن درگیری‌اش با آمریکایی‌ها، بعد هم دستگیری‌ و شکنجه و شهادتش؛

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi