شناسه خبر : 109940
یکشنبه 02 ارديبهشت 1403 , 09:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادداشت خبرگار فاش نیوز از سفر به راسک

قاتلان مولوی اهل سنت عاملان عملیات تروریستی چابهار هستند

جیش الظلم که خود را جیش العدل می داند !!!در حقیقت پسمانده جریات منحط تروری است که اول دستش به خون پاک برادران عزیز اهل سنت آغشته گردیده است. عملیات تروریستی در چابهار در حقیقت ...

فاش نیوز - مولوی مصطفی جنگی‌زهی (۱۶ مرداد ۱۳۳۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۰) امام جمعهٔ شهر راسک شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان بود که در راه چابهار- سرباز در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید. وی یکی از فرماندهان بسیج منطقه و از مخالفان سازمان جندالله بود.

کسی نمی داند و یا اگر هم می داند دقت نکرده است که قاتل این روحانی سنی انقلابی شهید در حقیقت برادر همان کسی است که اکنون سخنران و پیشوای جیش الظلم است.

او که نام اصلی ‌اش عبدالحمید ملازاده است، بعد از بازداشت، محاکمه و قصاص برادر قاتلش به پاکستان گریخت. ملازاده نام خود را به صلاح‌الدین فاروقی تغییر داده و اکنون سرکرده این گروهک شیطانی یعنی جیش‌الظلم می باشد.

عملیات های تماما نافرجام و ابتر و تروریستی اخیر در شهرهای راسک و چابهار زیر نظر گروهکی شیطانی انجام می‌شود که فاروقی سرکرده آنان است.

تاریخ ثابت کرده است اولین و بیشترین خیانت این افراد پیش از همه به قوم بلوچ قهرمان و برادران اهل سنت بوده است. اینها در سال 91 اول دست به کار شدند تا هم شهری های خود را به قتل برسانند و قطعا اینجا باید به یاد ان قسمت از فیلم سینمایی ساعت صفر بیافتیم که یکی از تروریست ها با لهجه بلوچی به مامور وزارت اطلاعات می گوید «تو بلوچی؟» تا حس بلوچ بودن او را تحریک کند؛ و آن مامور هم می گوید تو هم «بلوچ‌کشی»!

این افراد نه تعلقی به اهل سنت دارند و نه اصلا مسلمانند. تروریست‌‍هایی دست‌آموز سرویس‌های عبری، عربی، غربی هستند که فقط ظاهر دینی و قومی گرفته اند تا رد گم کنند.

جیش الظلم که خود را جیش العدل می داند! در حقیقت پسمانده جریات منحط تروری است که اول با آن دستش به خون پاک برادران عزیز اهل سنت آغشته گردیده است. عملیات تروریستی در چابهار در حقیقت کار این جریان شیطانی است که اصلا مسلمان نیستند و نه به سنی رحم می کنند و نه به شیعه.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi