شناسه خبر : 109949
یکشنبه 02 ارديبهشت 1403 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده شهید مدافع حرم «سعید علیدادی» مهمان رادیو ایران شدند

فاش نیوز - دوم اردیبهشت، همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیروی نظامی خاورمیانه برنامه «خانه و خانواده» میزبان خانواده شهید مدافع حرم «سعید علیدادی» شدند.

خانواده شهید مدافع حرم «سعید علیدادی» مهمان رادیو ایران شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگذاری دفاع پرس، سپاه پاسداران یکی از سازمان‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است که نه تنها مایه افتخار هر ایرانی بلکه باعث دلگرمی هم پیمانان ایران نیز هست.

 متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «خانه و خانواده» گفت: «سعید علی دادی» از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌بود که در حمله جنگنده‌های اسرائیل به سوریه، به شهادت رسید.

 وی ادامه داد: حدود ساعت 4:20 بامداد جمعه 13 بهمن دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، تعدادی از نقاط جنوب دمشق را هدف قرار داد که سامانه پدافند هوائی کشورمان به مقابله با موشک‌های دشمن پرداختند و تعدادی از آنها را ساقط کردند.

 فیروزی افزود: به بهانه سالروز تاسیس سپاه میزبان نجمه سادات میرطبایی و سهیل علیدادی، همسر و فرزند شهید مدافع حرم «سعید علیدادی» شدیم و از ویژگی‌های خانواده پشتیبان و شرایط ویژه ای که خانواده اعضای سپاه پاسداران و مدافعان حرم با آن مواجه هستند گفت و گو کردیم.

 گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi