شناسه خبر : 109955
یکشنبه 02 ارديبهشت 1403 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی کابوس اسرائیلی‌ها به حقیقت پیوست+ فیلم

فاش نیوز - شهید حسن طهرانی مقدم، رویای موشک‌های ایرانی که کابوس رژیم صهیونیستی شد را به واقعیت تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، افتخار آفرینی‌های امروز عرصه موشکی ایران اسلامی بی شک مرهون زحمات و فداکاری‌های مردانی است که در طول چند دهه با اتکا به دانش بومی، تلاش و توکل به خدا راه سختی را هموار کردند که امروز نتایج آن در قدرت نظامی ایران مشهود است.

وقی کابوس اسرائیلی‌ها به حقیقت پیوست+ فیلم

حسن طهرانی مقدم و همراهانش از اولین سال‌های دوران دفاع مقدس بی هیچ امکاناتی توانستند با مهندسی معکوس و یادگیری دانش ابتدایی موشک سازی، یگان موشکی سپاه را پایه ریزی کنند تا امروز که این موشک‌ها توانسته است با درنوردیدن چند کشور در وسط فلسطین اشغالی کابوس سردمداران این رژیم باشد و باعث حیرت و شگفتی دنیا از قدرتی باشد که تا امروز رژیم صهیونیستی و حامیانش در پی انکار آن بودند. قدرتی که بیش از توان نابودی، در خود قدرت بازدارندگی و دفاع را دارد.

فیلم کوتاه «کابوس اسرائیلی‌ها» به موضوع توکل و توسل در پیشبرد عرصه موشکی اشاره دارد. بخشی از آیه ۱۷ سوره انفال «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ» محوریت این فیلم کوتاه است که حضور طهرانی مقدم در آن به تصویر کشیده است.

این فیلم کوتاه بخشی از پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» است که به صورت روزانه مسابقه‌های متنوعی را به صورت روزانه با هدف حفظ و تبیین ۳۰ آیه مطرح قرآن کریم برگزار کرده است و در ماه رمضان امسال اجرا شد.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi