شناسه خبر : 109956
یکشنبه 02 ارديبهشت 1403 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در باره قانون حجاب

فاش نیوز - در مورد قانون حجاب؛ آیا افرادی که می‌گویند ما دلمان نمی‌خواهد این قانون را رعایت کنیم، از وضعیت قوانین کشورهای دیگر خبر دارند؟

همین افراد اگر بروند به کشورهای دیگر به آنان اجازه می‌دهند جلوی مامور قانون بایستند و با جسارت بگویند نمی‌خواهیم این قانون‌ها را رعایت کنیم؟!

قوانین دیگر کشورها را بخوانید. تمامی منابع هم از سایت‌های خارجی‌ست!

استرالیا
کبوتربازی در استرالیا توسط قانون محافظت می شوند. بنابراین طبق قوانین استرالیا، گرفتن، زخمی کردن یا کشتن کبوترهای خانگی غیرقانونی تلقی می شود. کسانی که مجرم شناخته شوند، باید 250 دلار جریمه بپردازند.
منبع

ونیز ایتالیا
برای هر کسی که در میدان سنت مارک ونیز به کبوترها غذا بدهد جریمه ای تا 775 دلار در نظر گرفته شده است. غذا دادن به پرنده ها در ونیز به خصوص در فضای عمومی شهر واقعا می تواند دردسرساز باشد.
منبع

ایتالیا
در رم و ونیز، خوردن غذا در میدان‌های معروف، فواره‌های تاریخی، جریمه سنگینی از 40 تا 240 یورو (45 تا 270 دلار آمریکا) - شامل می شود. (عدم رعایت این قوانین در رم حتی می تواند منجر به تبعید موقت از مرکز شهر توسط مقامات محلی شود.)
منبع

ژاپن
سیگار کشیدن در مکان های عمومی ممنوع است و شامل جریمه تا 300000 یِن برای افرادی است که خارج از مکان های تعیین شده و در مکان های عمومی سیگار می کشند. و حتی ساختمان هایی که موفق به نصب تابلو "سیگار ممنوع" نشده اند نیز تا 500000 یِن جریمه می شوند.
منبع

ترکیه
از بین بردن پول در ترکیه یک تخلف محسوب می شود. این به معنای توهین به پرچم ملی است و می تواند منجر به حبس بین شش ماه تا سه سال شود. تایلند نیز پا گذاشتن بر هر ارزی را اقدامی بی احترامی می داند.
منبع

آلمان
در آلمان، در روز یکشنبه، روزهای تعطیل، و در ساعات پایانی روز، سر و صدا کردن می تواند شما را به دردسر بیاندازد! سطح سر و صدا در روزهای یکشنبه و تعطیلات از ساعت 8 بعد از ظهر طبق قانون به حداقل باید برسد. تا ساعت 7 صبح این بدان معناست که هیچ چمن زنی، حفاری، چکش کاری، اره کردن، یا حتی کامیون های سنگین در جاده ها وجود ندارد. در این ساعات پخش موسیقی با صدای بلند را فراموش کنید - ساعات آرامی که توسط قانون تعیین شده است نیز در بسیاری از مناطق سوئیس رایج است، جایی که یکی دیگر از اقدامات غیرمجاز در روزهای یکشنبه آویزان کردن لباس‌های خود در بیرون برای خشک کردن است.
منبع

ایتالیا
قانون ایتالیا در مورد لباس پوشیدبیان می کند: "هر کسی که"در مکان عمومی با لباس های جنس مخالف (زن و مرد)  ظاهر شود، به گونه ای که حالت تمسخر داشته باشد؛ موجب اخلال در نظم عمومی می شود، و به مجازات حبس تا شش ماه یا جزای نقدی تا سقف ۵۱۶ یورو محکوم خواهد شد.»
منبع

سنگاپور
واردات آدامس به سنگاپور غیرقانونی است و فقط برخی از آدامس‌ها به دلایل پزشکی مجاز هستند. این موضوع بسیار جدی است. شما می‌توانید تا 100000 دلار (SGD) جریمه شوید و حتی به زندان بیفتید.
منبع

استرالیا
در ویکتوریا استرالیا، شما در زمان های خاص نمیتوانید هر گونه صدای بلند ایجاد کنید به طور خاص، سر و صدا در شب ممنوع است.
منبع

آلمان
در آلمان، نمیتوانید در اتوبان کنار بزنید و بایستید، بنابراین تمام شدن بنزین یک دردسر بزرگ است. همچنین اجازه ندارید در اتوبان راه بروید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است به دلیل به خطر انداختن سایر رانندگان تا 100 دلار جریمه شوید.
منبع

استرالیا
با مسابقه خیابانی (کورس)، دستی کشیدن و حرکات نمایشی در خیابان در کوینزلند استرالیا ممکن است خودروی خود را از دست بدهید! بستگی به کاری که انجام دادید ممکن است تا شش ماه زندانی شوید یا حداکثر 5338 دلار جریمه شوید. بسته به تعداد تخلفات، وسایل نقلیه را می توان توقیف یا ضبط کرد تا دولت بفروشد یا امحا کند.
منبع

آمریکا
در آریزونا امریکا، به کاکتوس ها آسیب نزنید زیرا انجام این کار غیرقانونی است. متخلفان می توانند به 25 سال حبس محکوم شوند. این مورد خیلی جدی گرفته می شود.
منبع

|| مهدی پیش‌بین
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi