شناسه خبر : 109965
دوشنبه 03 ارديبهشت 1403 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیخ زکزاکی:

حمله ایران به رژیم صهیونیستی توهم شکست‌ناپذیری این رژیم را نابود کرد

فاش نیوز - رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه سه‌شنبه هفتم شوال (۲۸ فروردین) به مناسبت عید سعید فطر با مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه دیدار کرد.
وی در این دیدار با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: حمله ایران به اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان در سراسر جهان با هر عقیده‌ای شد.
زکزاکی با تأکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود، افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده است که تهدید ما را بچشند.
رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده است.
وی ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی ‌گریه کرده است خیلی تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.
به گزارش فارس، در این دیدار که به صورت سالانه انجام می‌پذیرد درباره اتفاقات یک سال گذشته گفت‌وگو می‌شود و بر اساس آن، خط‌مشی حرکت اسلامی در سال آینده ترسیم می‌گردد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi