شناسه خبر : 109966
دوشنبه 03 ارديبهشت 1403 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استان ایلام آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت است

فاش نیوز - سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استان ایلام آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت است.
 
استان ایلام آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت است

 ایثار، یونس فرجی روز یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان چرداول و در دیدار اعضای یادواره شهدای غریب در اسارت با فرماندار چرداول اظهار کرد: امروز در سفر به شهرستان چرداول اعضای ستاد کنگره استانی شهدای غریب در اسارت با فرماندار چرداول دیدار و گفتگو کردند.
وی بیان کرد: این برنامه به منظور هماهنگی در راستای دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای غریب در اسارت شهرستان چرداول و نیز برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت به میزبانی این شهرستان انجام گرفت.
در دیدار با محمدی فرماندار چرداول، علیمرادی از آزادگان سرافراز و دبیراستانی ستاد کنگره شهدای غریب دراسارت، منصوری آزاده معزز، حجت الاسلام کریمی مسئول نماینده گی ولی فقیه در بنیاد، فرجی سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد و دیگر اعضای ستاد حضور داشتند.
همچنین در ادامه سفر اعضای کنگره شهدای غریب در اسارت به شهرستان چرداول به همراه فرماندار چرداول با خانواده شهید غریب «علی اکبر ملکی» نیز دیدار شد.
 از ۴ شهید غریب استان ایلام  ۲ شهید آن از شهرستان چرداول هستند.
شهید علی اکبر ملکی  در سال ۶۷ در منطقه کوشک جزیره مجنون به اسارت بعثی درآمد ودر اردوگاه اسرا در کشور عراق به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید پس از چند سال غربت در شهر بلاوه تره بخش زاگرس به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi