شناسه خبر : 109994
دوشنبه 03 ارديبهشت 1403 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امسال کمک معیشت ایثارگران معسر برقرار می‌شود

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در مرحله اول به ۱۷ هزار ایثارگر معسر (فاقد هرگونه شغل و درآمد) کمک معیشت پرداخت شده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال کمک معیشت تعداد زیادی از ایثارگران معسر برقرار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بیان اینکه ۳۱ هزار ایثارگر متقاضی دریافت کمک معیشت هستند، توضیح داد: کمک معیشت به ایثارگران معسر (فاقد هر گونه شغل و درآمد) که جزو دهک‌های پایین جامعه قرار دارند، تعلق می‌گیرد.

وی افزود: برای اینکه بدانیم ایثارگران دارای شغل و درآمد هستند یا خیر از چند نهاد نظیر اداره کار استعلام می گیریم و اگر این افراد، معسر و جزو سه دهک پایین باشند، در فهرست کمک معیشت قرار می گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این پرسش که چه تعداد ایثارگر معسر در نوبت کمک معیشت قرار دارند، گفت: تعداد دقیق این افراد را ندارم اما تعداد آنها زیاد نیست.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: با توجه به اینکه هر سال بر تعداد جانبازان افزوده می شود، به تعداد افرادی که باید در فهرست کمک معیشت قرار بگیرند، نیز اضافه می‌شود.

اینستاگرام
چرا رئیس بنیاد خود سرانه حرف میزنه مگر قرار نشد که دهک ها از حقوق جانبازان ورزمندگان حذف شود چقدر قاضی‌زاده پشت این حرفها رو میاره بنده خداها معسرینی که مقدار کمی دریافتی دارند وبا همین دریافتی اندک گذران عمر میکنند همین را هم به دهک بندی وصل کرده آقای رئیس بنیاد مثل بقیه کشورها به همه رزمندگان دفاع مقدس حقوق بدهید دنبال
با سلام خدمت دکتر قاضی زاده هاشمی ؟؟؟ عزیز برادر با این دهگ.بندی مال و زندگی جانبازان به فنا میرود چرا ؟؟؟ جانباز و ایثارگر معیشت بگیر اگر ماشین داشته باشد که باهاش به دکتر و کار روزانه که ندارند تا بنیاد بروند مجبور هستند بخاطر دهگ بندی به اسم دیگران بکنند و به خاک سیاه برسند یا اگر پس اندازی دارند به حساب دیگران که حقوق معیشت را قطع نشود واقعا با این سن بالا پول سنگ قبر یا مراسم ندارند فکر اساسی بکنید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور والسلام ممنونم از خبرگزاری فاش نیوز
سلام.اقایان.فاش.نیوزها.ودرود.از.شما.عزیزان..میخواهم.......از.مسولین.
بپرسید.کمک.معیشت.جانبازانی.که
.....دهک.شد.یک.کی.واریز
مکنن


.......من.الان.دو.سال.منطزریم.کمک.معیشت.برقرار.بش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi