شناسه خبر : 110008
سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین دیدار چهره به چهره با ۶۰ تن از جامعه ایثارگری خراسان رضوی

فاش نیوز - حجت‌الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معزز ایثارگری، با تعدادی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
 
سومین دیدار چهره به چهره سال ۱۴۰۳ مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی با ۶۰ تن از جامعه معزز ایثارگری

 «ایثار»، حجت‌الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه در سومین ملاقات حضوری سال ۱۴۰۳ در راستای پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به جامعه معظم و معزز ایثارگری، با هدف حل مشکلات و تسهیل در روند اجرای خدمات رسانی در کنار دکتر صدیقه خدیوی معاون مددکاری و مشارکت های مردمی و دکتر آمنه زرنگ معاون خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با ۶۰ تن از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران استان به صورت چهره به چهره دیدار کردند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن بررسی یکایک درخواست‌های خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، پیگیری لازم را از طریق تماس تلفنی و تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام داد.
اغلب درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به مشکل درخواست و پرداخت مساعده، مشکلات ارائه تسهیلات وام مسکن در بانک های عامل، بررسی مشکلات تحصیلی در حوزه آموزش عمومی و عالی فرزندان شاهد و ایثارگر، برقراری مستمری حقوق جانبازان سرافراز، درخواست کمیسیون تعیین درصد جانبازی، وام قرض الحسنه، پرداخت وام خود اشتغالی، کمیسیون پزشکی، پرداخت و افزایش حق پرستاری، برقراری کمک معیشت، رسیدگی به مشکلات معاضدت قضایی، درمان(دارو و تجهیزات پزشکی) و ... اختصاص داشت که تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات از طریق پیگیری از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام می‌شود.
سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۴۰۴ شهید، ۵۳ هزار و ۶۸۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

اینستاگرام
سلام ، کی ؟ کجا ؟ چطور اطلاع رسانی شد؟
گرچه مسئولان اجرایی دولت انقلابی موظف شدند در سامانه سامد یا تلفن 111 بصورت بر خط و دوره ای پاسخگو باشند اما مدت زمان پشت خط ماندن زیاد است و یک مسئول نمیتواند به تمام درخواستها پاسخ بدهد.
علی ایحال رییس محترم بنیاد خراسان رضوی بگوید زمینی که در شهرک الهیه برای مسکن جانبازان انتخاب شده چرا هیچگونه اقدامی نکردند؟ آنقدر معطل کنند تا همین یک قطعه زمین هم راه و شهرسازی پس بگیرد و به کسانی بدهد که فوری اقدام کنند.
ضمنا از کمیسیون پزشکی سال 94 تا اکنون از چهار نقطه مجروحیت فقط دو نقطه تعیین درصد شده و میگویند دو نقطه مجروحیت که تعیین درصد نشده در سامانه کمیسیون پزشکی ثبت نشده در حالیکه کلیه مستندات قانونی در پرونده فیزیکی موجود است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi