شناسه خبر : 110016
سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای تقدیم حضوری شکوائیه ایثارگران ازقاضی‌زاده هاشمی به رهبر انقلاب

مراتب به حضرت آقا نیز منتقل و برای اطمینان از آن که نامه به دست شخص ایشان برسد، به پیگیری‌های قبلی اکتفا نشد و در دیدار جانبازان با حضرت آقا نامه (که به پیوست تصویر آن در کانال قرارداده می‌شود) تقدیم حضور معظم‌له شد...

فاش نیوز - برخی دوستان به دلیل آنکه اطلاعات کامل و جامعی نسبت به انتخاب آقای قاضی‌زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد ندارند بعد از امتحان ناموفقی که ایشان در مدیریت بنیاد داشته، شبکه ملی ایثارگران و برخی دوستان را در انتخاب ایشان موثر و مسئول دانسته و دائما" گله خود را از بابت اینکه در تعیین، معرفی و حمایت از  ایشان اشتباه کرده‌اید، تبعات انتخاب ایشان را متوجه دوستان می کنند. لذا لازم است نکاتی جهت تبیین موضوع به عرض دوستان برسد:

۱ - شخص آقای اوحدی الحمدلله در بین دوستان هستند و ان‌شاالله در هر جا که باشند موفق و موید باشند. هم ایشان و هم شخص آقای قاضی‌زاده می‌دانند و به هر دو اعلام شده بود، گزینه اول برای ریاست بنیاد از نظر دوستان آقای اوحدی بود و حتی تا لحظه‌های آخر، خبرهای واصله گواه آن بود که دولت آقای رئیسی با حفظ ایشان به دلیل آن که غالب جامعه ایثارگری موافق ادامه مدیریت ایشان بود، موافق بودند.

۲- اتفاقات و جریان‌های سیاسی حاکم باعث شد با فشاری که جریان خاصی به دولت آورد، که هیچ‌کدام از مدیران دولت قبلی نباید در دولت آقای رئیسی باشند، حتی چهار نفری که بر ادامه مدیریتشان تاکید شده بود، تصمیم گرفتند آقای اوحدی نباشد. جزئیات زیادی در این رابطه است که اطاله کلام خواهد شد. وقتی موضوع قطعی شد این مطلب با آقای اوحدی در میان گذاشته شد و قرار شد از بین افرادی که مطرح می‌شوند با بررسی شایستگی‌ها و شاخص‌ها حمایت لازم انجام گیرد. به همین منظور در بررسی‌ها آقای قاضی‌زاده نسبت به سایرین اولی تشخیص داده شد و ارتباط آقای اوحدی با ایشان برقرار و به جرات می‌توان آقای اوحدی خالصانه و خاضعانه همکاری کامل در این زمینه به عمل آوردند تا امور ایثارگران معطل نماند، حتی با اطلاع و موافقت ایشان آمار و اطلاعات جامع بنیاد تهیه و تقدیم آقای قاضی‌زاده شد و همه همکاری‌ها برای موفقیت ایشان در خدمت به ایثارگران صادقانه انجام گرفت تا جایی که آقای اوحدی به دلیل خصوصیات اخلاقی ویژه‌ای که دارند و شاید بر گرفته از دوران ارزشمند خودساختگی اسارت بود به ایشان اعلام هرگونه همکاری را نمودند که مورد اقبال قرار نگرفت.

۳ - همه می‌دانند عمده تجربه آقای قاضی‌زاده در مجلس بوده و تجربه مدیریت کلان در سطح بنیاد که به اذعان کارشناسان حداقل در اندازه چهار وزارتخانه است را نداشتند، به عبارتی هندوانه دربسته بود ولی سابقه مجلس ایشان سابقه خوبی بود و اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری و نائب رئیسی مجلس نیز وزن ایشان نسبت به سایر گزینه‌ها را سنگین‌تر نشان می‌داد.

۴- قصاص قبل از جنایت در هیچ منطقی پذیرفته نیست و نمی‌توان کسی را قبل از امتحان ارزیابی کرد، به همین منظور و با عنایت به آنکه شبکه و قاطبه ایثارگران در انتخابات از آقای رئیسی حمایت کرده بودند، انتخاب ایشان را احترام گذاشته و به طور رسمی از ایشان حمایت شد تا بعدها بهانه‌ای برای خدمت نداشته باشد.

۵- به مرور برای شبکه و بقیه دوستان مسجل شد ایشان کفایت لازم برای اداره بنیاد را ندارند. روحیات و خلقیات ایشان به گونه‌ای بود که مشاوره، نصیحت، تذکر... پذیرفته نمی‌شد و کارساز نبود. جلسات هم به مرور به بن‌بست رسیده و دوستان ناچار شدند مراتب را به اطلاع مقامات، مسئولان و... برسانند؛ که اتفاقات زیادی در این زمینه وجود دارد که مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد و نمی‌توان به همه آنها فعلا اشاره کرد. ولی همین مقدار نیز به طور خلاصه تقدیم شد و موارد همچنان در حال پیگیری است. این خلاصه هم با پیگیری دوستان که شاید باور نمی‌کردند که شبکه پیگیری‌های متعدد داشته و حتی وقتی اعلام شد مراتب به حضرت آقا نیز منتقل و برای اطمینان از آن که نامه به دست شخص ایشان برسد، به پیگیری‌های قبلی اکتفا نشد و در دیدار جانبازان با حضرت آقا نامه (که به پیوست تصویر آن در کانال قرارداده می‌شود) تقدیم حضور معظم‌له شد. گفتند اگر راست می‌گویید نامه تقدیمی به حضرت آقا را در کانال قرار دهید، که می گذاریم. وظیفه ما ادای تکلیف بود و حصول نتیجه با مقامات عالی کشور است که به درد دل ایثارگران توجه کنند. پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم جزئیات نیز به اطلاع خواهد رسید.

|| یوسف مجتهد

اینستاگرام
از رئیس جمهور که خیری ندیدیم . دست به دامن آقا شدیم شاید از این دار و دسته راحت بشیم
سلام علیکم.
سپاسگزاریم از شبکه ملی ایثارگران که بالاخره بعد از مدتها یک کار خداپسندانه و جانباز و ایثارگر پسندانه انجام دادند و علی رغم اینکه برخی از اعضای اصلی انجمن جانبازان نخاعی و شبکه از منصوبین بنیاد و عضویت در هیدت مدیره شرکتهای اقتصادی، متد دهکده نشاط و غیره ... را دارند، جرات به خرج دادند و بالاخره کاری کردند کارستان!
امید میرود که شهامت دیگری به خرج بدهند و در اعتراض به ناکارآمدی مدیریتی بنیادشهید و بی کفایتی شخص قاضی زاده هاشمی از مناسب خود در هیئت مدیره شرکتها و موسسات وابسته به بنیادشهید هم استعفا دهند که این کارشان مصداق تبلیغ خوبیست بر علیه سیاست منفعلانه مدیرت بنیادشهید.
تا باد چنین بادا
اون جانبازمون اگه راست میگن اسم شبکه و جانبازای نخاعی که رییس هستن را بگن تا هم رسوا بشن و هم به آقای قاضی زاده فشار بیاریم اونارو برداره تا ما نفسی راحت بکشیم /بیشتر مشکلاتی که در باره اجرا نشدن قانون های مربوط به بنیادشهید و ایثارگران به امثال ما فشار میاره اینه که در هر مراجعه به بخشهای گوناگون بنیاد برای انجام کاری می بینیم که فلان مسئول، فلان کارمند فلان رئیس فلان هیدت مدیره از خود جانبازان فرزندان شهیدان یا آزاده و همسر شهید است که او را مقابل ما قرار میدن تا هم کار انجام نشه هم بین ما بگومگو بشه و اختلاف بندازن تا حکومت رییس بنیادشهید اجرا بشه. من نمیدونم چرا امثال ما جانبازا - فرزندای شهدا - این مسوولیتاهارا قبول میکنن تا مشکاتت حل نشه و ناتوانی بنیاد به پای ایثارگرایی که مسوولن بیفته. اگه بخاطر حقوق مزایا و حب ریاست میخوان مسوول بشن گناه کردن و ما اونارو نمی بخشیم.
از ماست که بر ماست
یعنی واقعا" پس از سه سال افاقه میشود؟؟
سلام وعرض احترام ازتمامی مسئولین محترم جامعه هدف به عنوان احدی ازمجموعه رای مثبت گرفته سال97مظلوم ومورد ستم واقع شده تقاضامند بررسی وبازبینی پرونده موج انفجارم هستم پرونده دارای کلیه مدارک مستندومسجل شده است به کمیسیون ماده16تخلفات اداری استان بارها کتباوحضورامراجعه اماجزبه سردواندن هیچ چیزی عایدم نشدلذاخواهشمنداست خداباورانه وخداناظردرراستای حق احقاق حق بفرمائیدبیکارومشکل داردرادامه ی گذران زندگی /ممنون ازشما
خیلی ممنون از بابت پیگیری ها امید است که نتیجه دهد . ا ی کاش درباره ی حقوق ضایع شده ایثارگران به خصوص در مورد دائمی شدن احکام ایثارگران هم صحبت می شد به خد ا فرزندان ما چشم انتظارند نباید بین ایثارگر ها فرق باشد ، مجلس حتما باید حق قانونی را به ایثارگران بدهد ای کاش جناب مجتهد و باقی دوستان پیگیر این قضیه شوند برای خیلی ازفرزندان ما فرصت اندک است ،چون طرح خدمت شان که تمام شود دیگر امیدی به برگشت به کار ندارند این موضوع خیلی مهم و حیاتی ست عاجزانه تقاضای کمک داریم تا حقی پایمال نشود . فاش نیوز عزیز لطف بفرمایید به دوستان و همکارانتان منتقل کنید ما راه به جایی نمی دانیم و دست ما کوتاه است
عرض سلام
جای تقدیر وتشکر از شبکه ملی ایثارگران دارد که با چنین کار هوشمندانه ای که انجام دادند هم بنیاد متوجه رفتارش نسبت به ایثاررگران می شود و هم اینکه ناعدالتیهایی که بر این قشر عظیم و مخلص می شود به درستی به محضرمقام معظم رهبری می رسد بلکه در این میان با توکل به خدا تدبیری مدبرانه اندیشیده شود.
به امید آن روز.
ان شااله که حضرت آقا پیگیر موضوع و بی کفایتی ، ترک فعل و بی لیاقتی مسوولین بنیادشهید و امورایثارکران باشند.
واقعا تا کی باید جامعه نجیب و مخلص ایثار و شهادت بخاطر رفتار همراه با کبر ، غرور، ناتوانی در انجام وظیفه و به نوعی خیانت در افضل نهادها تاوان پس بدهد.
بزرگترین خیانت و جنایتی که در حق جامعه ایثارگر کشور انجام دادند، تبلیغات رسانه ای از بارش خدمات بر سر ایثارگران ، ولی در عمل انجام ندادن قوانین میباشد. الان طوری شده که نزدیکترین اشخاص به جانبازان و خانواده شهیدان بر اثر همین تبلیغات رساته ها از ایثارگر خودشان بدشان میآید و فکر میکنند همه جیز به کام خانواده شهیدان و جانبازان است. در آخرین نمونه همبن موضوع امتیاز واردات خودرو برای جانبازان میباشد که بعداز این همه گزارش و خبر در این چند ماه، غیر از مسموم کردن اذهان جامعه و تخریب چهره ایثارگران ثمری نداشته است.
در این بین نباید از قصور و تقصیرات اعضای جانباز و ایثارگر شبکه ، تشکلهای ایثارکری ، انجمن های جانبازان نخاعی و قطع عضو راست قامتان و انجمن جانبازان بصیر و نابینا گذشت. چرا که این آقایان در زمین بنیادشهید بازی می کنند و در جهت منافع نه ایثارگران و جانبازان که بخاطر فعالیت و دریافت حقوق و پاداش های آنچنانی در شرکتهای وابسته به بنیاد ، صرفا تبلیغات گوش خراش انجام میدهند و از عمل به قانون خبری نیست. چون به نوعی خودشان بنیادی محسوب میشوند.
برای پی بردن به ادعای مطرح شده، خوبست که فاش نیوز نظرسنجی مختصری از ایثارگران و جانبازان در خصوص پیگیریهای اجرای قوانین و مانع تراشی اعصای تشکلها و شبکه ملی انجام دهد.
مثل روز روشن است که آقایان بخاطر برخورداری از رانت و بهره مندی از امتیازات مسئولیت در زیر شاخه های بنیادسهید و امور ایثارگران بازیچه دست ریاست بنیاد هستند و در جبهه مخالف ایثارگران قرار دارند. هر چند که گاهی بخاطر شوری بیش از حد، مجبورند مثل الان ، نامه ای سرگشاده بر علیه آقای قاضی زاده برای رهبر عظیم الشان و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی بنویسند تا آدرس غلط به جامعه هدف بدهند.
ما حاضریم در این رابطه و اثبات ادعای خود مبنی بر بهره مندی اعضای جانباز شبکه و انجمن ها از منافع گسترده بنیاد مناظره ای برگزار نمائید.
بزرگوار معلوم هست که شما جانباز نیستید و از نوچه های جناب آقای قاضی زاده هستید که از درد و غم ایثارگران بی خبریدو از سفره حرام ایشان و از خون شهدا به ناحق ارتزاق می کنید ،تمامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران میدانند که در بنیاد شهید چه میگذرد و هر روز از منزلت و جایگاه ایثار و شهادت کاسته می شود.از شخص آقای قاضی زاده هاشمی گرفته تا معاونین و مدیران کل همگی در تلاشند تا جامعه ایثارگران را به در فشار اقتصادی و معیشتی قرار دهند.
بی نهایت سپاسگزاریم از تشکلهای هشت گانه ایثارگران ودر کل شبکه ملی ایثارگران در رابطه با اقدام بسیار ضروری در خصوص عزل آقای قاضی زاده هاشمی از ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران که به حق در دو ساله گذشته به غیر از کارشکنی و ضدیت با جامعه ایثارگری هیچ نقشی در ارتقای خدمت به ایثارگران نداشته .بنده در کردستان ساکن هستم این آقا حتی در انتخاب مدیران کل نیز متاسفانه خیلی ضعیف عمل کرده و از کسانی استفاده کرده که حتی الفبای ایثار و شهادت را بلد نیستند و حتی شخص معرفی شده مورد قبول استاندار و معاونینش نیست در این میان فقط و فقط جامعه ایثار گری است که هیچ مامن و پناه گاهی برای خود ندارد و جایگاه ایثار و شهادت در پایین ترین نقطه قرار دارد به طوریکه جایگاه معلولین و افراد تحت پوشش کمیته حضرت امام (ره) بسیار بالاتر از جامعه ایثار گری در استان کردستان است.لذا در خواست داریم از تمامی مسئولین رده بالای نظام از مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهوری هرچه سریعتر نسبت به عزل آقای قاضی زاده هاشمی اقدام و نسبت به معرفی جناب آقای اوحدی که به حق حامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است اقدام نمایند تا جامعه ایثارگری اینبار نیز از دست این ضد ایثارها و گرگان در پوست میش رهایی یابند. جامعه ایثارگران کردستان
مرد آن است که میانه گود باشد و با احتمال هزینه و بروز مشکلات آنهم رو در رو و با نام و نشانی اعتراض کند و خواهان برکناری قاضی زاده باشد نه آنکه با اسم مستعار و هزار پوشش و از ته پستوها و با تغییر صدا که او را نشناسند ادعاهای من آنم که رستم بود پهلوان سر دهد . اگر کسی که در بنیاد مسئولیت دارد و به قول شما کارمند و حقوق بگیر است و منافعی دارد ولی به قاضی زاده هاشمی اعتراض می کند و برکناری او را علنی می کند ، مرد است . نه آن فردی که حتی بقالی سر محلشان او را نمی شناسد ولی فکر می کند اگر مخالفت کند بنیاد سهمیه لوازم بهداشتی اش را نخواهد داد . مردان عمل در عرصه مجاهدت خفاکاری نمی کنند . اگر عرضه ندارید حداقل مرد باشید .
کاش ی نامه هم میزدند برای تبدیل وضعیتها ، از مجلس باید به کجا شکایت کنیم؟ الان چه کاری بر میاد از دستمون ؟ خواهشا هر جایی دستتون میرسد کاری کنید تا تبدیل وضعیت ایثارگران برگرده ، .. در حال حاضر قانون ناقص اجرا شد فقط برای دو سال باور کنید بقیه هم جانباز و ایثارگرند و حق دارند خودشان و بچه ها از این قانون بهره ببرند چرا مجلس اذیت می کند؟ یک فراکسیون بی حال به درد نخور داریم ،، آقای رییسی چرا هیئت دولت باید با اجرای قانون ایثارگران مخالفت کند؟ شما که گفتید شرکتی ها تبدیل وضعیت خواهند شوند حالا چی شد حرفت عملی نشد؟ نکند واقعا دستی پشت پرده هست که شما هم شل شدی؟؟!
جناب رییسی و نمایندگان محترم حق و ناحق نکنید قانون تبدیل وضعیت را برای سال جدید دائمی کنید لغو قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اختلاف اندازی و توهین به ایثارگران ست شما که مدعی اجرای عدالت بودید رعایت کنید و حق ایثارگران را پس بدهید
سلام واقعا چرا با تمدید تبدیل وضعیت ایثارگران اینهمه مخالفت شد؟شرکتی های سازمان ما استخدام شدن بدون هیچ سهمیه ای!چه سیاستی بود دو سال تمدید شد و الآن جلوشو گرفتن؟چرا اینهمه با اعصاب و روان بچه های ایثارگر بازی میکنن،فقط وعده و وعید الکی.قبل عید گفتن لایحه بیاد که بتونیم حداقل به عنوان شرکتی توی سازمانمون بمونیم و بعدش استخدام بشیم.حتی همین رو هم اجازه مطرح شدنش رو ندادن.
واقع که از بی عرضگی فراکسیون ایثارگران و بنیاد که هیچ دفاعی نمیکند لااقل ایثارگران طرحی را قراردادی کنید که بمانند و بیکار نشن ، به حداقل دستمزد راضین ولی خدایی خیلی ظلم کردید سر ایثارگران رو گرم کردید ، این ماجرا قرار نیست به سرانجام برسد؟ شرکتی های غیر ایثارگر هم سر کارن ، چرا اجازه حذف شرکتها را نمیدهید؟ چه دستی پشت پرده اس؟ چرا همه خاموش شدند؟ این هیئت نظارت کجا بود این وسط پیداش شد ؟ حتما خودشون شرکت دارند که اجازه برکناری شرکتها را نمیدهند! چرا شفاف سازی نمیشود دیگه هزار بار رفته مجلس رفع ایراد شده چتونه؟ چرا تمومش نمیکنید؟ ایثارکران که کلا قانون جداگانه دارند چرا تبدیل وضعیتها ایست خورد؟ هزار تا سوال پشت درهای بسته مجلس و دولت داریم هیچ کس جوابگو نیست ، خیلی مشکوکه هر کس رفت اون بالا چه اتفاقی می افته که همه وعده ها یادش میره؟ ایثارکران عزیز دست به کار شوید باید خودما اقدام کنم اگر نه فرزندان ما از حق شون محروم می شوند احکام ایثارگران باید دائمی شود ٪

این نامه آخر پاییز سال گذشته ارائه شده
اگر قرار به رسیدگی بود تا حال ی حرکتی صورت میگرفت ولی متاسفانه هرسال دریع از پارسال
دل تان را به چنین نامه هایی خوش نکنید
سلام دوستان
بافوق العاده ایثارگری یک رزمنده کارمند نمیتوان نیم کیلو گوشت خرید
لطفاً پیگیر افزایش امتیازات فوق العاده ایثارگری کارمندان ایثارگرباشید.
تمدید مجدد تبدیل وضعیت حق مسلم ایثارگران ###
خیلی مسخره بود تبدیل وضعیت که برا همه ایثارگران نبود برای خواص بود مجلسی ها از خدا بترسید قیامتی هم هست فردای محشر چطور جواب پس می دهید؟ شما با این قانون موقتی بعضی را محروم کردید چه حرکتی بودید ؟ فهمیدیم مجلس به نفع خودی ها قانون تصویب می کند و هر موقع دلش خواست لغو می کند این اول و آخر کار مجلس در کشور ما ست ، کدوم مردم سالاری؟ شماها که عرضه ندارید عدالت برقرار کنید بی جا کردید نماینده شدید با اعصاب بقیه بازی کنید بچه های بقیه ایثارگرا هم آدم هستند حق دارند معترض شوند مطمئن باشید قطع به یقین ساکت نمی مانیم فاش نیوز خواهش می کنم ثبت کن این مجلس شور همه چی را بالا آورده هر چند که دولت مقصر هست همه را بازی دادند ما منتظر ادای حق هستیم باید همه قانونها دائمی شود طرحی های علومپزشکی قانون جامع و دائمی برای تبدیل وضعیت لازم دارند همانند نیروهای قبلی به هیچ وجه کوتاه نمی آییم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi