شناسه خبر : 25054
شنبه 28 دي 1392 , 21:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیادشهیدبه مناسبت میلادپیامبر(ص)

پیام به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و روز اخلاق و مهرورزی

بسمه تعالی

راه روشن است ؛ وقتی که عیار آموزه های برترین دین آسمانی و سلوک خاتم الاوصیاء باشد. این مشق مهرورزی ، اخلاق و کرامت انسانی است که از سیره نبوی در ساحت ایمان مومنان تجلی می یابد و بندگان مخلص را برازنده ای اخلاق محمدی می دارد.

بر این باور ؛ جامعه اسلامی در هجرت دائمی بسوی نیکی و مهرورزی است تا در مراتب اعلای دینداری و تشخص مسلمانی ، رکن بی بدیل اخلاق را در ایثار دریابد و به فهم تعالی روحی با گذشتن از فردیت کالبدی ، برسد.

از این منظر ؛ شهدا و ایثارگران را پیشگامان مسیر متعالی ایثار و در زمره کریم ترین و مهرورزترین اقشار امت اسلامی بر می شماریم. بندگان برگزیده ای که در مسیر هجرت بسوی اصل ایمانی اسلام، با قلبی مطمئن از جان و از عزیزتر از جان گذشتند و در معامله با خدا جز خشنودی حضرتش را طلب نکردند.

به میمنت میلاد ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و میلاد رئیس مذهب شیعه حضرت امام صادق علیه السلام، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی می داریم و مقام همنشینی با رسول اکرم را برای جمله شهدا و ایثارگران ایران اسلامی، مسألت می نمائیم.

سید محمد علی شهیدی

اینستاگرام
جناب آقای شهیدی قطعا فقط همین کار رو خوب انجام می دهید بکار بردن الفاظ زیبا بدون در نظر گرفتن بار معنائی این کلمات در عمل .... ما تجلی سیره نبوی را در اعمال شما مسئولین ندیدیم شما را به لحاظ عملکردی دقیقا نقطه مقابل ایثارگران می بینیم شما ایثارگران را حتی از حقوق مادی و معنوی که بقیه شهروندان از آنها کاملا به دور از منت و تمسخر برخوردارند محروم کرده اید شما به قوانین کاملا قانونی که در مجلس کشور تصویب شده و قانونا و شرعا باید عمل کنید عمل نمی کنید شما به قانون به صورت گزینشی عمل می کنید و مواردی که محدود کننده و یا قطع کنند حق ایثارگران است را عمل می کنید قطعا این اعمال مطابق با سیره نبوی که دم از آن می زنید نیست ایکاش به جهت حفظ حرمت مقام شامخ سادات شما این مسئولیت را نمی پذیرفتید و یا الان که زیر بار مسئولیت سنگین رفته اید برای حفظ شان و منزلت لباس پیغمبر فارغ از سیاسی بازی های ناروا در راه احقاق حق ایثارگران وظیفه خود را انجام می دادید .... اما افسوس که با عملکرد خود خیلی شایعه ها را به جامعه ایثارگری و غیر ایثارگری حتی صحت آن را ثابت نمودید......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi