شناسه خبر : 30561
دوشنبه 15 دي 1393 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج محمدحسن کولیوند جانباز سرشناس کرجی به برادران شهیدش پیوست

فاش نیوز -  "حاج محمدحسن کولیوند"  جانبازقطع نخاعی از گردن که به دلیل بروز مشکلات تنفسی چند روز قبل در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری شده بود ، دیشب یکشنبه 14 دی، به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید گرانقدر که سالها متحمل جراحات وارده از دوران دفاع مقدس بود چندی پیش در پی افزایش شدت جراحات و بیماری به حالت اغماء رفت و ساعاتی قبل به برادران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، مراسم تشییع آن شهید والامقام فردا سه شنبه(93/10/16) از ساعت 13:30 از محمدشهر کرج، خ شهرداری به سمت مسجد جامع برگزار و سپس در گلزار شهدای امامزاده بی بی سکینه ماهدشت به خاک سپرده خواهد شد. همچنین مراسم ختم آن جانباز شهید روز پنجشنبه(93/10/18) از ساعت 14 الی 16 در مسجد جامع محمدشهر برگزار خواهد شد.



قابل ذکر می باشد شهید حاج حسن کولیوند از جانبازان 70 درصد سرشناس کرجی درآسایشگاه حضرت امام خمینی بود که باوجود مشکلات جسمی زیاد ، صبر وروحیه مثال زدنی ای داشت. وی از نیروهای لشکر 10 سیدالشهدا بود که 29 سال در منزل و آسایشگاه بستری بود و سرانجام شب گذشته به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

شهید محمدحسن کولیوند، برادر دوشهید و همچنین برادر محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی می باشد. وی به‌عنوان بسیجی در سن 21سالگی وارد جبهه شد و در 26سالگی در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به علت اصابت گلوله از ناحیه گردن دچار قطع نخاع از گردن شده بود.

فاش نیوز شهادت و عروج ملکوتی این جانباز سرافراز را به بیت معظم این شهید و عموم ملت قهرمان ایران اسلامی تبریک و تسلیت می گوید.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
یا امام زمان یا امام زمان یا امام زمان ....
دیشب شنیدیم و دلمون شکست.. ایشون چشم و چراغ محله ما بودند.
پرنده شکسته بال پرواز کرد ... چه سبک بال پرواز کرد. روحش شاد
روحش شاد ویادش جاویدان و خدایش بیامرزد این جانباز عزیز را
خبر ناگهانی عروج ملکوتی ابر مرد الهی وبا صلابت شهید والا مقام " حاج حسن کولیوند "موجب تاثر واندوه گردید.
روح پر فتوحش شاد ومتعالی ,و ارزوی صبر واجر الهی برای بازماند گان صبور ومحترشان را ارزو مندم.
خداوند این اسطوره" مقاومت وصبر وشجاعت "را در جایگاه ابدی با صالحان و امام راحل محشور نماید.



مراسم تشییع این بزرگوار برگزار شد و دقایقی پیش پیکر ایشان به امام زاده بی بی سکینه برده شدند ... حاج حسن و برادرهای بزرگوارشون آبرو و افتخار محمدشهر بودند و هستن ... روحشان شاد.
چه جمع بزرگوار و عزيزي دور هم جمع شدند خدايا ما را با آنان محشور كن
فاش نیوز کیلویی چند است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi