شناسه خبر : 30660
شنبه 20 دي 1393 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بصیرت در تاریکی جنگ امروز

مدیرکل بنیاد شهید قم:
بصیرت در تاریکی جنگ امروز با چراغ رهبری معنا می‌شود



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: برای اینکه بتوانیم واژه بصیرت را معنا کنیم باید در تاریکی جنگ امروزی به دنبال چراغی به نام رهبری باشیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید جواد هاشمی در همایش بصیرت نبوی که جمعه شب در مجتمع امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، ابراز کرد: امروز گرد هم آمدیم تا به ندای رهبر انقلاب اسلامی پاسخ‌ دهیم.

وی اضافه کرد: افراد بابصیرت، جامعه اسلامی را به تعالی خواهند رساند و افراد بی‌بصیرت جامعه را به تباهی خواهند کشاند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان اینکه بصیرت واژه‌ای کوتاه اما دارای معناهای بسیاری است، گفت: برای اینکه بتوانیم واژه بصیرت را معنا کنیم باید در تاریکی جنگ امروزی به دنبال چراغی به نام رهبری باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه دشمن از راهکارهای مختلفی برای نفوذ در جامعه اسلامی استفاده می‌کند، تصریح کرد: برای مقابله با دشمن ملت باید به سلاح بصیرت تجهیز شود.

هاشمی سلاح بصیرت را دارای ویژگی‌های خاصی دانست و اظهار کرد:‌ افرادی که از سلاح بصیرت استفاده می‌کنند باید خشاب‌های این سلاح را از رهبری دریافت کنند.

وی ادامه داد: دهه بصیرت برای مردم قم بسیار حائز اهمیت بوده و خواهد بود زیرا بخشی از این حماسه کشوری در استان قم کلید خورد.

هاشمی با بیان اینکه در ادامه‌دادن راه انقلاب باید از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی تبعیت کنیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه رهبری است و افراد بصیر باید نسبت به این هدف دشمن آگاه باشند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi