شناسه خبر : 30803
چهارشنبه 24 دي 1393 , 13:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیر کل بنیاد با فرماندار قرچک

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با فرماندار قرچک دیدار کردند



مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستانهای استان تهران به همراه آزمان کادری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک با فرماندار قرچک دیدار و گفت گو کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :نادر نصیری در دیدار فرماندار شهرستان قرچک از وی بابت خدمت رسانی به خانواده شهداء تشکر کرد و خواستار تشکیل ستاد تکریم از خانواده شهدا شد .
مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران گفت:هر چقدر دیدار مسئولین از خانوادها شهدا بیشتر شود بین مسئولان وخانوادها فضای عاطفی بوجود می آید.
نصیری افزود :خانواده شهداءولی نعمت های ما هستن و ما نباید از هرکمکی به آنها دریغ کنیم چون این خانوادها بزرکترین میراث این انقلاب هستند و این پدران ومادران شهدادر حال حاضر در کهولت سن به سر می برند و هر روز می
شنویم که یکی از پدران ومادران شهدادار فانی را وداع می گویند و به دیار باقی سفر می کنند وتا زمانی که در میان ماهستند باید قدر آنها را بدانیم .
علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک :ما همه خدمتگزار خانواده شهدا هستیم واین نظام هرچه دارد به برکت خون این شهیدان است و این خانواده شهدا هستند که عزیزان خود را فدای این نظام وانقلاب کردند.
ایشان افزودند:صاحبان واقعی این نظام انقلاب خانواده شهدا هستند و شهدای ما مظهر عقلانیت دینى و مدافع حقانیت و عدالت بودند ودر راه باور خود به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
فرماندار قرچک در این دیدار به دو موضوع مهم اشاره کرد :موضوع اول بابت واگذاری زمین برای احداث ساختمان جدید بنیاد شهیدو امور ایثارگران شهرستان قرچک که قرار است در سال بعد مراحل واگذاری آن آغاز می شود تا
ساختمانی اداری جدید در شان وشخصیت خانوادهای معظم شاهد وایثارگر احداث شود تا این اداره از حالت استیجاری خارج شود .
صادقی در ادامه گفت:برای خانواده معظم شاهد وایثارگر در دهه فجر برنامه ای داریم که خانواده 350 شهید شهرستان قرچک توسط مسئولین دیدار وبه مشکلات خانوادها رسیدگی شود که این برنامه در طرح سپاس و تکریم از خانوادهها صورت می پذیرد که در جلسه اداری شهرستان تصمیم گیری شده است.
شایان ذکر است که بعد از این دیدار مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در اولین کنفرانس مطبوعاتی که با حضور اصحاب رسانه جنوب وجنوب شرق استان تهران که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان
قرچک تشکیل شده بود شرکت نمود.


--
فرستنده: توحید عظیمی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi