شناسه خبر : 30849
یکشنبه 28 دي 1393 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل بانک اطلاعاتی ایثارگران

 

تشکیل بانک اطلاعاتی ایثارگران 59 دستگاه اجرایی استان کردستان

 

مشاور استاندار در امور ایثارگران گفت: بانک اطلاعاتی ایثارگران 59 دستگاه اجرایی استان کردستان تشکیل شده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، علیشاهی، امروز در دومین جلسه هماهنگی رابطین ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، ضمن گرامیداشت سالروز واقعه 28 دی ماه سال 65 سنندج، اظهار کرد‌: در این روز 220 نفر توسط جنگنده‌های رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند و 123 جانباز نیز در آن روز در سنندج مجروح شدند.این واقعه و دیگر جنایات‌های این چنینی که رژیم بعث عراق بر ما تحمیل کرد در تاریخ سنندج ماندگار شده‌اند.

 

مشاور استاندار در امور ایثارگران در ادامه عنوان کرد: رابطین ایثارگران دستگاه های اجرایی استان بازوان توانمند مشاور امور ایثارگران هستند و در دستگاه‌های اجرایی استان، اقدامات شایسته‌ای را انجام می‌دهند.

 

وی اعلام کرد: بانک اطلاعاتی ایثارگران 59 دستگاه اجرایی استان کردستان تشکیل شده و مشخص شد که 2103 ایثارگر در این دستگاه‌ها مشغول خدمت هستند.

 

علیشاهی در ادامه تصریح کرد: قانون ماده 51 نیز آذرماه امسال براساس نظر وزارت کشور اجرایی شد و انتظار می‌رود که در دستگاه‌های اجرایی استان نیز عملیاتی شود.

 

وی در پایان به انجام فعالیت‌هایی در قالب طرح سپاس اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در جلسات شورای مشورتی ایثارگران نیز در ادارات مختلف حضور پیدا کرده‌ایم.

 

در ادامه این جلسه رابطین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان نیز مشکلاتی را در ارتباط با بیمه تکمیلی ایثارگران، دریافت وام مسکن، اعطای زمین و... مطرح کردند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi