شناسه خبر : 30895
یکشنبه 28 دي 1393 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس

با راه اندازی فراکسیون دفاع مقدس به دنبال گسترش و ثبت فرهنگ ایثارگری هستیم

به گزارش خبرگزاری حیات، لاله افتخاری در یادواره 7000 شهیده زن کشور و 33 شهیده گیلان که در رشت برگزار شد، با اشاره به این‌که دفاع مقدس تاریخ ما را جاودانه کرد و مایه سربلندی کشور شد، بیان داشت: طبق روایات قرآن جهاد دری از درهای بهشت است.

وی با اشاره به قسم خداوند در قرآن کریم به نفس مرکب های مجاهدان راه خدا، گفت: با توجه به این سوگند باید دریابیم که خود مجاهدان راه خدا، بسیار ارزشمند هستند.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که متولد شدن در زمانی که در شهادت بسته باشد، مصیبت است، گفت: باتوجه به این سخن امام معصوم(ع)، مصیبت بزرگتر زمانی است که در شهادت باز باشد، ولی از آن در وارد نشویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که رزمندگان دفاع مقدس، با همه دلبستگی که به خانواده داشتند، خود را برای جهاد آماده می‌کردند، افزود: رزمندگان، اجازه نمی‌دادند که دلبستگی به همسر و فرزند، آنان را از جهاد باز دارد و امر خدا را برای جهاد کردن اجرا می‌کردند.

افتخاری با تصریح بر این‌که بعضی‌ها از احساسات پاک همسران و فرزندان شهدا، سوء استفاده می‌کنند، ادامه داد: باید خانواده‌های شهدا، توفیق همراهی و شریک بودن در جهاد شهیدان را حفظ کنند.

وی ائمه اطهار(ع) را میزان تشخیص رفتار صحیح دانست و خاطرنشان کرد: هر چند که ما همانند حضرت زینب(س) و ائمه(ع) در همراهی با رزمندگان، دچار مصیبت نشدیم، اما شاید حداقل خاک کف پای ائمه(ع) روی چادرهایمان بنشیند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به روایتگری حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بعد از حادثه کربلا اشاره و تصریح کرد: اگر عده‌ای کناره‌نشین و سودجو به روایت‌گری می‌پرداختند، نتیجه آن اسلام بی‌خاصیت واسلام بی‌خطر برای استکبار و صهیونیست می‌شد.

افتخاری با بیان این‌که روایتگری و روشنگری حضرت زینب(س) منجر شد که اولین عزاداری‌ها از کاخ یزید شروع شود، افزود: این همان اسلام ماندگار و حسینی و محمدی است.

عضو فراکسیون شاهد مجلس به جنایات داعش و صهیونیست‌ها علیه زنان و کودکان اشاره کرد و گفت: سازمان‌های بین‌المللی در مقابل وحشی‌گری‌ها و جنایات صهیونیست‌ها سکوت کرده و اعتراضی نکردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی، پژوهش میدانی دقیقی در مورد ذائقه واخلاق مردم کشورمان انجام می‌دهد، بیان کرد: باید از تهدیدها، فرصت بسازیم و به نفع خود استفاده کنیم.

افتخاری بر لزوم پاسداری از دستاوردهایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کرده‌اند تاکید کرد و گفت: برای گسترش، ثبت، ضبط و نشر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، فراکسیون دفاع مقدس را در مجلس راه‌اندازی کردیم.

وی یکی از دلایل گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: دنیا به دنبال الگوی سوم از زن است که همان الگوی زن مسلمان است و زنان باید در جنگ نرم، با تغییر سبک زندگی، پیش‌قدم باشند.

 

 

اینستاگرام
با سلام و عرض ادب خدمت حاجیه حانم افتخاری نماینده محترم مجلس ،

امیدوارم این فراکسیون پس از راه اندازی ،سمت و سویی در جهت رزمندگان پایدار کشور قدم بردارند که بسی غیر منتظرانه بنظر میرسد . ورنه فراکسیونهایی در موازات ، در مجلس محترم وجود داشته و دارند .
زمانه بر سر جنگ هست یا علی مددی .!
کمک ز غیر تو ننگ هست یا علی مددی .!!
گشاده روی دو عالم به یک اشاره توست.!!!
ما را چه درنگ یا علی مددی .!!!! یک رزمنده پر ادعا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi