شناسه خبر : 30916
یکشنبه 28 دي 1393 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدور شناسنامه برای 140 شهید شاخص خراسان رضوی

 

صدور شناسنامه برای 140 شهید شاخص خراسان رضوی

 

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با روز شهید 140 شناسنامه شهدای شاخص استان با همکاری اداره ثبت احوال صادر می‌شود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا-منطقه خراسان، قاسم ملک‌دار در ارتباط با ویژه برنامه‌های روز شهدا در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا ستاد بزرگداشت شهدا را تشکیل دهیم و بتوانیم در 22 اسفندماه امسال برنامه‌های شایسته شهدای والا مقام خود طراحی و اجرا کنیم.

 

ملک‌دار از افتتاح ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزه در خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: جشنواره‌های ورزشی و برنامه‌های کوهپیمایی و فراخوان طراحی پوستر به مناسبت روز شهدا از دیگر برنامه‌های این روز است.

 

وی افزود: فراخوان بهترین پیشنهادات به مناسبت روز شهدا برای کانون‌های بنیاد شهید و برگزاری همایش ویژه کارکنان به مناسبت این روز از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

 

قائم مقام بنیاد شهیدو امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پس از انجام همکاری‌های صورت گرفته با اداره ثبت احوال خراسان رضوی در اقدامی نمادین برای 140 شهید شاخص استان شناسنامه‌هایی صادر می‌شود که این اقدام در راستای تجلیل مقام والای شهدا صورت می‌گیرد.

 

ملک‌دار عنوان کرد: تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت اقدام مهم دیگری است که در نظر داریم در این روز انجام دهیم و در این زمینه از هرگونه اقدام نوآورانه استقبال می‌کنیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi