شناسه خبر : 30925
دوشنبه 29 دي 1393 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آماده باش اسرائیل

وحشت صهیونیست‌ها از اقدام تلافی‌جویانه حزب‌الله/ آماده باش اسرائیل

 

گروه بین الملل «تیتریک»؛ در پی به شهادت رسیدن جمعی از اعضای حزب الله لبنان در سوریه که طبق گزارش رسانه های این کشور از سوی اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند، منطقه جولان شاهد درگیری میان نیروهای حزب الله و صهیونیست بود.

شبکه "العربیه" به نقل از منابع لبنانی گزارش داد که در حمله هوایی اسرائیل به منطقه ای در جولان یک فرمانده حزب الله و 6 ایرانی کشته شده اند.
 

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که اسرائیل یکشنبه از حمله هوایی به یک هدف در جولان سوریه خبر داد.

براساس گزارش شبکه بی بی سی عربی یک بالگرد ارتش اسرائیل به مجموعه ای از گروه هایی مسلح در منطقه "قنیطره" در جولان اشغالی که ادعا شده قصد انجام حملاتی علیه اهداف صهیونیستی را داشتند، حمله کرده و به سوی این مجموعه دو موشک شلیک کرد.


در پی این حمله، حزب الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در حمله بالگرد اسرائیلی به مواضع مقاومت در منطقه قنیطره تعدادی از نیروهای مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند.


شبکه المیادین بعد از انتشار این خبر اعلام کرد که "جهاد مغنیه" فرزند شهید عماد مغنیه در جمع شهدای حزب الله بوده است. برخی منابع از شهادت محمد عیسی دیگر فرمانده حزب الله خبر داده اند.

منبع: جام نیوز
اینستاگرام
آماده باش اسرائیل برای نابود شدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi