شناسه خبر : 30970
سه شنبه 30 دي 1393 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خضرایی شهادت سردار الله‌دادی را تسلیت گفت

سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار شهید « محمد علی الله دادی » را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا،جنایت نفرت‌انگیز و حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس در شهر قنیطره و شهادت جمعی از مبارزان حزب‌الله و سردار سرافراز شهید محمدعلی الله دادی که عمر پر برکت خویش را وقف مجاهدت در راه عزت و اقتدار نظام اسلامی نمود ؛ بار دیگر همدستی گروه‌های تروریستی و رژیم اشغالگر قدس را در حمله به محور مقاومت اسلامی و خشم آن‌ها را از تلالوی روزافزون جنبش مبارک حزب الله در عرصه‌های گوناگون نشان داد . بی‌تردید خون این شهدای عزیز به تقویت شجره طیبه مقاومت اسلامی در منطقه و ناکامی دشمنان اسلام به ویژه رژیم اشغالگر قدس و گروه‌های تروریستی - تکفیری منجر خواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت سردار محمد علی الله دادی علوّ درجات آن شهید عزیز، صبر و شکیبایی بازماندگان و پیروزی و سرافرازی مقاومت اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi