شناسه خبر : 31048
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهمترین سلاح در جنگ نرم

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که عرصه و شکل نبرد در دنیای امروز تغییر کرده است، گفت: وحدت، بصیرت و تبعیت از ولایت مهمترین سلاح در جنگ نرم است.

به گزارش ایسنا - منطقه خراسان، امیر سرتیپ داوود کاظمی در اختتامیه همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در میهمانسرای قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور برگزار شد، در ادامه اظهار کرد: جنگ هنوز تمام نشده چرا که نبرد خیر و شر و حق و باطل تمام شدنی نیست.

وی ادامه داد: امروز سلاح و عرصه نبرد با گذشته تفاوت کرده و با بصیرت می‌توان دشمن را شناخت.

کاظمی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در خصوص خدعه‌های دشمن، خاطرنشان کرد: امروز دشمن راهبرد جنگ نیابتی را در پیش گرفته و مسلمانان را به درگیری با یکدیگر ترغیب می‌کند.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: باید از اختلافات پرهیز و بر مشترکات پافشاری کرد؛ امروز باید با برادران اهل تسنن برادری خود را محکم‌تر کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین باید صرفه‌جویی را سرلوحه سبک زندگی خویش قرار دهیم؛ متاسفانه امروز دشمنان ما حاضرند بشکه‌های نفتی که 200 دلار قیمت دارد را با ارزش 20 دلار به فروش برسانند تا ثروت جهان اسلام از دست برود.

کاظمی تصریح کرد: در چنین عرصه‌ای وحدت و بصیرت و تبعیت از رهبری مهمترین سلاح ماست.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش ابراز امیدواری کرد که راهرویی صدیق برای شهدا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا اظهار کرد: وظیفه‌ای که امروز بر دوش ما و خانواده شهداست، تبعیت از ولایت و ثبات قدم در آن است.

کاظمی افزود: هیچ زاویه و انحرافی در فرمایشات مقام معظم رهبری دیده نمی‌شود چرا که ایشان شخصیتی ثابت قدم هستند؛ این باید برای ما یک درس بزرگ باشد که پا جای پای افراد ثابت قدم گذاریم چراکه ایشان راهی صحیح را انتخاب کرده‌اند.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «رسیدن به این هدف فقط با داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی میسر خواهد شد» گفت: باید توان اطاعت‌پذیری از ولی فقیه در زمان غیبت را در خود افزایش دهیم.

کاظمی با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمن بر جمهوری اسلامی یادآور شد: امروز دشمن در عرصه جنگ اقتصادی و جنگ نرم تمام توان خود را به کار گرفته که پرچم اسلام را به زمین زند؛ سرفرازی و پایداری این پرچم در سایه ایثارگری شهداست.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز دشمنان ما در شرق و غرب کشور پرچم خود را به احتزاز در آورده‌اند اما خدا را شکر کشور ما در اوج امنیت به سر می برد؛ باید قدرشناس این نعمت و کسانی که آن را برای ما به ارمغان آورده‌اند، باشیم.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا خاطرنشان کرد: این خداوند است که مجاهدین راه خود را بر می‌گزیند؛ امروز بانوان ما باید با حفظ حجاب و ایستادگی بر آرمان‌ها مانع شادی دشمن شوند.

کاظمی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات اقتصادی تاثیری در دفاع ما از آرمان‌ها گذارد؛ اگرچه این وظیفه دولتمردان است که در این خصوص به مردم خدمت کنند.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نباید از سوی مسئولین نسبت به خانواده شهدا کم‌لطفی وجود داشته باشد؛ امروز تنها 46 هزار خانواده شهید زیر نظر مجموعه ایثارگران نیروی زمینی ارتش هستند؛ این تعداد در حقیقت 240 هزار تن از خانواده ایثارگران نزاجا به شمار می‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قرائت پیامی از سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرداخت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi