شناسه خبر : 31066
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سی امین سالگرد شهادت مجید تاج‌الدین و شهید حسن پاکدامن

به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالروز شهادت شهیدان مجید تاج الدین و شهید حسن پاکدامن عصر پنج شنبه دوم بهمن ماه مراسمی با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه ۲۷ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

شهید مجید تاج الدین در سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. این شهید بزرگوار در حین ماموریت توسط منافقین کوردل در تاریخ اول بهمن ماه ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حسن پاکدامن در سال ۱۳۴۴ در تهران دیده به جهان گشود. این شهید بزرگوار تنها ۲۰ بهار از عمرش گذشته بود که در ۳۰ دی ماه ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی عین خوش مهمان سید و سالار شهیدان شد.

مادر این شهید بزرگوار سالهای سال پنج شنبه‌ها بر سر مزار فرزندش، زائرین را با سماور نفتی و نان و پنیر پذیرایی می کرد طاقت دوری فرزند را تحمل نکرد و در ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۱ به دیدار فرزندش شتافت.

  

منبع: شهید نیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi