شناسه خبر : 31098
شنبه 04 بهمن 1393 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمی‌توانیم خوشحالی خودرا از حمله به قنیطره پنهان کنیم

رئیس سابق شبکه العربیه اذعان کرد جنایت‌های اسرائیل علیه حزب‌الله و سوریه را تشویق می‌کند!
عبدالرحمن الراشد با ابراز ذوق‌زدگی از حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه و شهادت 6 عضو حزب‌الله و یک فرمانده سپاه پاسداران مدعی شد: این خوشحالی و هلهله، به خاطر زشتی عملکرد حزب‌الله در هدف قرار دادن دشمنانش در لبنان و دخالت در سوریه است. شکی نیست در صورتی که بار دیگر جنگی میان اسرائیل و حزب‌الله یا حتی ایران صورت بگیرد ما برای شکست حزب‌الله و ایران دعا خواهیم کرد. اما چنین حادثه‌ای به معنای پذیرش اسرائیل نیست(!)
یادآور می‌شود الراشد به خاطر خوش‌‌خدمتی‌های گذشته‌اش به اسرائیل در جریان حملات 2006 و 2008 (لبنان و غزه) مورد تمجید محافل صهیونیستی قرار گرفت. وی در جریان جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مسلمانان سنی غزه نیز به تخطئه مقاومت فلسطینی پرداخت و به همین دلیل موجب شد شبکه العربیه در کشورهای عربی به شبکه العبریه معروف شود. در همین حال تروریست‌های داعش مشترکا مورد حمایت آل سعود و رژیم صهیونیستی قرار دارند. خوش‌خدمتی سعودی‌ها به صهیونیست‌ها در ترویج تروریسم و جنگ‌های نیابتی موجب شده مطبوعات منطقه از بندر بن‌سلطان به عنوان بندر بن اسرائیل یاد کنند و به همین دلیل هر گاه مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین و سوریه ضربات سختی به صهیونیست‌ها یا بازوهای جنگ نیابتی آنها بزند، سعودی‌های وهابی نیز عزادار شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi