شناسه خبر : 31128
شنبه 04 بهمن 1393 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رقابت خانواده‌های شاهد و ایثارگر

سیدمجتبی حسینی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اظهار کرد: همزمان با تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهدا خراسان رضوی، مرحله شهرستانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده شهدا و ایثارگران همزمان با دهه مبارک فجر در مشهد برگزار می‌شود.

وی به برگزاری این مسابقات در چهار رشته قرائت، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم اشاره کرد و ادامه داد: دوره گذشته مسابقات قرآن خانواده شهدا و ایثارگران استان با استقبال پرشور جامعه هدف و حضور 45 هزار نفر برگزار شد که در هر رشته 800 نفر به مرحله بالاتر راه یافتند.

حسینی با اشاره به حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران از 29 شهرستان خراسان رضوی در این دوره از مسابقات اعلام کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی برای حضور در مرحله استانی، جمعه، 22 اسفندماه در مشهد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن و عترت در جامعه و نیز اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه قرآن‌آموزی را از جمله اهداف برگزاری اینگونه مسابقات قرآنی عنوان کرد.

حسینی در پایان یادآور شد: مرحله کشوری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خراسان رضوی مردادماه سال آینده به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi