شناسه خبر : 31224
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره «شهدای انقلاب» در آشتیان

رمضانعلی چراغعلی‌گل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: انقلاب اسلامی برپایه عزم و وفاق ملتی با ایمان و یکدل و با رهبری امامی شجاع و بسیار حکیم و دانا شکل گرفته است؛ بنابراین تمامی افراد جامعه باید به هوش باشند و اجازه ندهند که دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تجاوز کند.

وی با بیان این مطلب که این شهرستان در دوران انقلاب پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: شهدا دین خویش را به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام ادا کردند و امروز نوبت ماست که به تمامی وظایف و تکالیف محول شده به نحو احسن عمل کنیم.

چراغعلی‌گل در ادامه از برگزاری یادواره شهدای انقلاب در این شهرستان خبرداد و افزود: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مصادف با پنجمین و ششمین روز از دهه فرخنده فجر در نادرآباد از روستاهای توابع این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه برگزاری یادواره شهدای اصناف و شهدای روستای بن‌چنار، بازدید از خاندان معظم شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی و هنری، نواخته شدن زنگ انقلاب و میثاق با شهدا در دبیرستان امام خمینی(ره)، گلباران قبور مطهر شهدای شهر و روستا، برگزاری ایستگاه صلواتی و ارسال پیامک را از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فرخنده فجر اعلام کرد.

چراغعلی‌‌گل برلزوم اجرایی شدن برنامه‌های پربار و مفید توسط مسئولان تأکید کرد و افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا برنامه‌های این دهه حاوی مطالب بسیار آموزنده و بازگوکننده وقایع ان دوران به نسل سوم و چهارم باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به لزوم آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با نظام، اضافه کرد: برپایی برنامه‌ها با ظرفیت بسیار بالا و بهره‌گیری از اساتید مجرب و آشنا به وقایع آن دوران می‌تواند در باورهای انقلابی دانش‌آموزان بسیار اثرگذار باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان در پایان با بیان اینکه مسئولان ذیربط باید به تمامی وظایف خویش به درستی عمل کنند، یادآورشد: تمامی مسئولان امانتدار انقلاب هستند و باید در اجرایی شدن برنامه‌های هرچه باشکوهتر برنامه‌ریزی کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi