شناسه خبر : 31246
دوشنبه 06 بهمن 1393 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح اولین دفتر بسیج رسانه

به گزارش ایسنا، مسعود بصیری در مراسم افتتاح اولین دفتر بسیج رسانه در خبرگزاری‌های رسمی کشور که عصر روز یکشنبه (5 بهمن) در خبرگزاری دفاع مقدس سخن می‌گفت با اشاره به اینکه در حوزه رسانه، بسیج رسانه به دنبال آن است تا رسانه‌هایی که حدود و ثغور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رعایت می‌کنند، برای تحقق اهداف اسلام محمدی(ص) بسیج کند بیان کرد: به دلیل اینکه تعداد کل نشریات کشور ما به میزان درصد جمعیت ایران هم نیست، تاکنون نتوانسته‌ایم اسلام محمدی(ص) را به‌ خوبی در جهان معرفی کنیم که این نشان می‌دهد در این حوزه ضعف داریم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه درصدد است با کمک همه کسانی که دغدغه گسترش اسلام ناب محمدی(ص) را دارند باب جدیدی در حوزه اطلاع‌رسانی کشور باز کند.

بصیری افزود: بسیج رسانه سال آینده با همکاری مرکز پژوهش‌های بسیج علت ضعف رسانه‌های کشور را در حوزه اطلاع‌رسانی بررسی می‌کند تا با رفع نواقص موجود، صدایمان را حداقل در منطقه غرب آسیا به تشنگان اسلام محمدی(ص) بیشتر برسانیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi