شناسه خبر : 31346
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخگویی سریع به ایثارگران در میز خدمت


علی گودرزوند چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به راه‌ اندازی میز خدمت در دستگاه‌ها اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های اجرایی که استانداری تعریف کرده باید این میز در نهادهای دولتی دایر شود تا مراجعه‌کنندگان پاسخ درخواست خود را بدون مشکلی در سریعترین زمان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران از دو سال گذشته دایر شده است، بیان کرد: در این میز رسیدگی، بررسی، صدور نامه، مهر و امضای درخواست مراجعه‌کنندگان همزمان از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه انجام می‌شود تا خدمات در کوتاه‌ترین زمان به آن‌ها ارائه شود.

رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: درخواست‌های خانواده شاهد و ایثارگر در میز خدمت مستقر شده و در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد قزوین، توسط کارشناسان همان لحظه رسیدگی و پاسخ داده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه میز خدمت با هدف تسهیل در ارائه خدمات و رفاه حال خانواده‌ شاهد و ایثارگر در ابتدای ورود مراجعه‌کنندگان به بنیاد شهید دایر شده است، عنوان کرد: عدم سردرگمی و صرفه‌جویی در زمان حضور مراجعه‌کننده و ارائه پاسخ درست و سریع به آن‌ها از دیگر اهداف راه‌اندازی این میز بوده است.

چگینی با اشاره به اینکه خانواده شاهد و ایثارگر می‌توانند درخواست‌ها و مشکلات خود را با کارشناسان در میز خدمت مستقر شده بنیاد شهید در میان بگذارند، گفت: این کارشناسان بلافاصله درخواست‌ها و مشکلات جامعه هدف را ثبت و در همان لحظه پاسخ می‌دهند.

رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: درخواست‌ها‌ی آن‌ها، در صورت نیاز برای ارائه پاسخ‌های تخصصی به معاونت‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.

 

اینستاگرام
باسلام وشبخيروخسته نباشيدعيدى براى جانبازان چقدرميباشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi