شناسه خبر : 31347
چهارشنبه 08 بهمن 1393 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده شهدای روحانی در قزوین

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید قزوین، رئیس اداره تبلیغات و مراسمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه معرفی شهدای روحانی بیان کرد: در این نمایشگاه آثار به جامانده شهدا اعم از عکس، دست‌نوشته ‌ها، وصیت‌نامه‌ ها و بیوگرافی به نمایش گذاشته می ‌شود.

علی ‌پناه قویدل افزود: چاپ دوم کتاب‌ های «حسن رادیو»، مجموعه‌ خاطرات آزاده و جانباز حسن ‌علی یزدانی و «مسلخ عشق» مجموعه‌ سرگذشت 84 شهید طلبه و روحانی استان قزوین از دیگر برنامه‌ های بنیاد در برپایی نمایشگاه است تا از این طریق بتواند شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانی را به مردم معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌ های مسلخ عشق در 400 جلد و حسن رادیو در 200 جلد، به اثر حسن شکیب‌زاده منتشر می‌ شود، افزود: با حمایت ‌های مالی مسئولان استانی آمار چاپ این کتاب‌ ها افزایش می‌ یابد.

رئیس اداره تبلیغات و مراسمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: کتاب‌ های یاد شده در قالب یک بسته فرهنگی به مدعوین در کنگره ملی شهدای روحانی ارائه می ‌شود، بنیاد با انجام این اقدامات تلاش می ‌کند تا بتواند شهدای روحانی قزوین را به نحو مطلوبی به آنان معرفی کند.

وی تأکید کرد: تهیه و تدوین کلیپ 10 دقیقه با محوریت شهدای روحانی استان قزوین از دیگر برنامه‌های بنیاد است، این کلیپ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می ‌شود.

قویدل گفت: بیش از 10 خانواده شهدای روحانی استان قزوین با هدف قدرانی از صبر و بردباری آنان به صورت نمادین با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل می‌ شوند که در این مراسم مسئولان کشوری از جمله حجت ‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت ‌الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران دعوت به عمل می آید.

گفتنی است نمایشگاه معرفی شهدای روحانی قزوین همزمان با کنگره ملی داستان‌ نویسی شهدای روحانیت انقلاب و دفاع مقدس، 14 اسفند امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری، مردم و روحانیت شهید پرور در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می ‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi