شناسه خبر : 31423
شنبه 11 بهمن 1393 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وظیفه کارکنان بنیاد خدمت خالصانه به ایثارگران است

وظیفه کارکنان بنیاد خدمت خالصانه به ایثارگران است
 

 به گزارش «ایثار»، گردهمایی یکروزه معاونین تعاون بنیاد استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام عسگری مدیرکل و احمد عباسی معاون تعاون بنیاد استان برگزار شد.

حجت الاسلام عسگری در این نشست ضمن تبریک خجسته میلاد امام حسن عسگری(ع)، کار در حوزه تعاون بنیاد شهید را علی رغم مشکلات و سختی طاقت فرسا، دارای حلاوت و شیرینی خاص خود دانسته و اظهار داشت: شیرینی این کار را زمانی احساس مس کنیم، که درک کنیم خدمت ما به کسانی است که از جان و مال خود برای حفظ این نظام و کشور گذشتند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: ما به لطف خدای متعال در فضایی خدمت می کنیم که امام راحل(ره)، افضل نهادها و رهبری معظم انقلاب دستگاه عصمت و طهارت معرفی کرده اند و این افتخاری است که نصیب ما شده و باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به سه وظیفه اصلی برنامه ریزی، اولویت بندی و اشراف به دستورالعمل ها در حوزه تعاون اظهار داشت: همه کارکنان بنیاد وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی دارند که وظایف خود را در قبال ایثارگران و خدمت خالصانه به این قشر عزیز را به خوبی به انجام رسانند.

حجت الاسلام عسگری توانمند سازی ایثارگران را از راه کار های حل معضل بیکاری در جامعه شاهد و ایثارگر برشمرد و تأکید کرد: با رایزنی با مسئولان بخش های مختلف اداری در شهرستان ها و استان در پی حل مشکل این عزیزان بوده و مشکلات آنان را به نحو احسن رصد کنیم.

وی در پایان انجام مطلوب طرح سپاس را از دیگر راه های حل مسائل و مشکلات ایثارگران دانست.

بنا براین گزارش، احمد عباسی معاون تعاون بنیاد کرمانشاه نیز در سخنانی به تشریح برنامه ها و سیاست های کاری بنیاد پرداخت و گفت: حوزه فرهنگی و تعاون دو رکن اصلی بنیاد هستند و در حقیقت حوزه های دیگر اداری می بایست همکار و همراه حوزه تعاون باشند.

معاون تعاون بنیاد کرمانشاه افزود: کار ما به گونه ای است که باید با تلاش و کوشش در جهت خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران، به آنان آرامش ببخشیم.

وی با اشاره به نقش آفرینی حوزه تعاون در بسیاری از مسائل ایثارگران اضافه کرد: سعی کنیم در دیدار های که در قالب طرح سپاس انجام می دهیم با اطلاعات کامل وارد شده و مسائل جامعه هدف را با آشنایی دقیق پی گیری کنیم.

عباسی طرح سپاس را بر مبنای سپاسگزاری از ایثارگران دانسته و اضافه کرد: اخلاق نیک را در برخورد با جامعه هدف سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در پایان ضمن ارائه گزارشی از همایش معاونین تعاون در مرکز به تشریح دستورالعمل پرداختی های ایثارگران و نیز مواردی همچون نحوه حضور متقاضیان در کمیسیون حالت اشتغال، چگونگی اختصاص کارت ویژه تردد جانبازان و نحوه ثبت اطلاعات در سیستم سجایا پرداخت.

در ادامه این نشست رؤسای تخصصی ادارات حوزه تعاون ضمن تشریح برنامه های تخصصی خود، به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi