شناسه خبر : 31449
یکشنبه 12 بهمن 1393 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جشنواره ورزشی شاهد

به گزارش خبرنگار مهر، داوود مدیر فلاح شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به ورزش جامعه ایثارگران که در جنگ تحمیلی دچار آسیب های روحی و جسمی شدند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی برای ایثارگران استان تدارک دیده ایم که اجرای ۲۸ برنامه فررهنگی ورزشی از آن جمله است.

مدیرفلاح از برگزاری جشنواره شاهد به میزبانی البرز خبر داد و افزود: این جشنواره از روز یکشنبه با حضور دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار در مجتمع ابثار کرج آغاز خواهد شد.

به گفته این مسئول در جشنواره ورزشی شاهد که به مدت ۱۰ روز ادامه دارد بانوان در ۱۲ رشته و آقایان در ۱۷ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز همچنین از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و پیش بینی اجرای ویژه برنامه در مدارس و مکانهای مختلف با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه حدود شش هزار خانواده شهید و بیش از ۱۵ هزار جانباز تحت پوشش بنیاد شهید البرز است، گفت: رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران کمترین کاری است که در مقابل ایثارگری و از خود گذشتگی ایثارگران می توان انجام داد.

وی تاکید کرد: بر ما وظیفه است که با خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای دین کوچکی به آنان نشان دهیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi