شناسه خبر : 31497
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حل مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی سلیمی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان شنبه شب در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با استقبال از این تفاهم نامه، آمادگی کامل این مجموعه را در بکارگیری مناسب فرزندان شاهد و ایثارگر در سراسر استان در مشاغل در خور شان این عزیزان اعلام کرد.

وی گفت: به یاری خداوند تمام تلاشمان را بکار می بریم تا این تفاهم نامه در عمل اجرایی شود تا سهم اندکی از ایثارگری ها و جانفشانی های پدران این عزیزان را جبران کنیم.

اسحاق دستگزین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: همزمان با میمنت این ایام خجسته این تفاهم نامه بمنظور ایجاد  اشتغال و بکار گرفتن فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر در شرکت ها و مراکز اشتغال در سراسر استان انجام می شود و در بازه زمانی یکساله امید است که تمامی اهداف آن محقق گردد.

دستگزین در ادامه افزود : باید از تمامی امکانات در جهت رفع مشکلات اشتغال استفاده کرد و مخاطبان ما صاحبان اصلی نظام هستند و  نبود شغل در یک خانواده در حقیقت با عث عدم امنیت و رفاه می شود و چه بسا عواقب بسیار وخیم تری دامان  خانواده را در بر می گیرد.

تفاهم نامه سه جانبه همکاری فی ما بین اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن صنفی کارفرمایی کاریابی های غیردولتی استان با هدف راهنمایی، مشاوره شغلی، بکارگماری کارجویان (ایثارگران) تحت پوشش بنیاد با استفاده از ظرفیتهای موجو دفاتر کاریابی های غیردولتی استان به امضاء رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi