شناسه خبر : 31583
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری هشتمین دوره مسابقات ورزشی جانبازان در کیش

به گزارش «ایثار»، اسلام کریمی، مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هشتمین دوره از مسابقات کشوری تیر و کمان جانبازان، مسابقات تنیس روی میز جانبازان گروه های ویژه اعصاب و روان و همچنین مسابقات سراسری تیراندازی جانبازان گروه های ویژه جانبازان شیمیایی از سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 4 تا 8 بهمن ماه 93 و با همکاری و مشارکت شرکت حمایت از ایثارگران منطقه آزاد کیش در این جزیره در استان هرمزگان برگزار شد.

کریمی ادامه داد: مسابقات کشوری تیر و کمان با حضور 16 استان در قالب 16 تیم و با شرکت 60 ورزشکار، مسابقات تنیس روی میز با حضور 30 استان در قالب 30 تیم و با شرکت 65 ورزشکار و مسابقات سراسری تیراندازی جانبازان با حضور 165 ورزشکار از 30 استان کشور در قالب 30 تیم ورزشی برگزار شد.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات تیر و کمان در 2 رشته ریکرو و کامپوند انجام شد که شرکت کنندگان در دور مقدماتی با 3 دور تیراندازی و در مسافت 30 متری برای ریکرو و 50 متر برای کامپوند به رقابت پرداختند که پس از اتمام دوره های مقدماتی در هر دو رشته افراد راه یافته به دور فینال به صورت یک دور حذفی 1 از 15 در رشته ریکرو و 1 از 8 در رشته کامپوند به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز در سه گروه خفیف، متوسط و دوبل انجام شد، افزود: در مسابقات تیراندازی این دوره، جانبازان در 2 ماده ورزشی تفنگ بادی و طپانچه بادی شرکت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi