شناسه خبر : 31605
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 15:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی جشن‏های انقلاب در ۸ حسینیه شهدای ابهر

 

ابوالفضل زمانی، کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی است تا بتوانیم از این بستر، مروری بر خاطرات 36 سال گذشته داشته و این افتخارات را الگوی راه آینده خویش قرار دهیم.
وی افزود: آرمان ها و ارزش‎های انقلاب اسلامی، چراغ راه آیندگان است که توسل به این ارزش‎ها سعادت فردی و اجتماعی جامعه ایرانی را به دنبال خواهد داشت.
کارشناس فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر خاطرنشان کرد: در طول دهه مبارکت فجر جشن انقلاب در 8 حسینیه شهدای ابهر برگزار می‌شود.
زمانی عنوان کرد: همچنین از 60 نفر از فعالان قرآنی حائزین رتبه در شهرستان تجلیل به عمل آمده و دیدار با خانواده شهدا در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: مسابقه «مفاهیم قرآن در خانه» نیز که برگزاری آن از ماه‎های گذشته آغاز شده است، این ماه به جزء 9 قرآن کریم اختصاص داشته و در آن به موضوعات مختلف ازجمله خودشناسی و سپس خداشناسی پرداخته خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: مسابقه «احکام در خانه» نیز ویژه دهه فجر در بین خانواده‏‎های شاهد و ایثارگر برگزار شده ودرآن گروه هاب سنی مختلف با به مسائل احکام آشنا می شوند.
زمانی در پایان یادآور شد: همچنین در حاشیه برگزاری جشن‎های انقلاب از 3 نفر از خانواده‎های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل می‎آید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi