شناسه خبر : 31609
شنبه 18 بهمن 1393 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر حاج مرتضی رحماندوست

برگزاری مراسم تشییع پیکر حاج مرتضی رحماندوست در روز شنبه مورخ 18 بهمن ساعت 9 صبح

فاش نیوز -  حاج"مرتضی رحماندوست" جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و پدر  و جانباز"مجتبی رحماندوست"، نماینده ی مجلس شورای اسلامی"و"مصطفی رحماندوست"، شاعر و نویسنده ، روز گذشته، 17 بهمن 93 در سن 91 سالگی در گذشت.

پیکر مرحوم حاج مرتضی رحماندوست  ساعت 9 صبح امروز از منزل ایشان تشییع و در قطعه صالحین 232 بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود. مجلس ختم آن مرحوم، دوشنبه (20 بهمن‌ماه) از ساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه در مسجد الزهرا به نشانی شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، روبه‌روی برج تهران برگزار می‌شود.

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ ایثار وشهادت (فاش نیوز) با تسلیت درگذشت این جانباز فداکار به خانواده محترم ایشان، خصوصا" برادجانباز دکتر مجتبی رحماندوست، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات در جوار حضرت حق مسئلت می نماید.

گفتنی است دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پدر مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر مجتبی رحماندوست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

درگذشت پدر ارجمندتان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام
برادر ارجمند جناب اقای حماندوست درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنیم امان اله پور خوزستان شهرستان شوشتر
جناب آقای مجتبی رحماندوست
با کمال تاسف درگذشت پدر گرامیتان راخدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و ازدرگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات وبرای شما صبروشکیبایی مسئلت دارم 
از طرف احمدرضااحمد/ [جانبازان . اراک
با سلام و عرض ادب
جناب آقاي دكتر رحماندوست
از درگاه خداوند سبحان براي پدر بزرگوارتان غفران و رحمت الهي و براي جنابعالي و ديگر سوگواران صبر شكيبايي مسئلت مي نمايم. روحش شاد و يادش گرامي.
سلام خداوند رحمت کند مرحوم حاج آقا رحمان دوست را وبه خانواده محترم صبر و اجر عنایت فرمایند.
رحمه الله . خداوند برسرسغره مولا و مقتدایش امام حسین علیه السلام میهمان و متنعم بگرداند و به بازماندگان این پدر بزرگوار ،مخصوصا عزیزدلمان دکتررحماندوست عزیز صبر و طول عمرباعزت عناین فرماید.
با سلام واحترام جناب دکتر رحمان دوست درگذشت عزیز از دست رفته را به شما وخانواده محترمتان تسلیت می گویم خداوند روحش را شاد گرداند.ما را در غم خود شریک بدانید.
سلام جناب دکتر رحماندوست در گذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم یحیی فرزادپور از کرمانشاه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi